جامع مقالات ترازو و باسکول

مقالات ترازو ،باسکول

ترازوی قد و وزن سکا مدل 755،  با 500 گرم دقت تا ظرفیت 160 کیلوگرم را توزین می کند .ترازو از نوع علمک دار است . بدنه ی ترازو از جنس فلز ست کفه ی توزین از جنس پلاستیک عاج دار است .کارکرد ترازو به صورت  مکانیکی است از این رو دستگاه به برق و باطری  نیازی ندارد . صفحه نمایش ترازو عقربه ای است . کالیبراسیون ترازو به صورت دستی و با استفاده از سنگ کالیبره انجام می شود . ترازو می تواند BMI  بدن را نیز اندازه گیری نماید . ترازو را با 12 ماه گارانتی می توان خریداری نمود. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir// مراجعه فرمایید یا با شماره ی 66087814-021 الی17 ،66919619-021 الی 21 تماس حاصل فرمایید .

 

<%= Title %>

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: شنبه 3 شهريور 1397برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

قیمت ترازوی دیجیتال فروشگاهی ارزان ، گروهی از ترازو هستند که دارای ابعاد کوچک و قیمت بسیار مناسب بوده و به ترازوی ارزان قیمت یا ترازوی فروشگاهی کوچک معروف شده اند ، لیست قیمت ترازو دیجیتال فروشگاهی ارزان و قابلیت ها آن در این صفحه در دسترس کاربران است .
ترازو ارزان قیمت معمولا ترازوی جیبی یا ترازو کوچک است که به صورت گرمی توزین می نماید اما گروه دیگری نیز وجود دارد که به ترازوی فروشگاهی ارزان معروف هستند این گروه دارای کوچک تری نسبت به ترازو فروشگاهی های مرسوم داشته و از این رو دارای قیمت بسیار مناسبی هستند ، ترازوی فروشگاهی لزوما به ترازوی پرینتر دار اطلاق نمی شود ، هر ترازوی دیجیتال که توان محاسبه ی قیمت همزمان با توزین را داشته باشد به عنوان ترازو فروشگاهی مطرح می شود ، ارزان ترین ترازو به ترازوی چینی مربوط است زیرا این ترازو ها به سفارش ایران در تیراژ بسیار بالا توسط کشور چین تولید می گردد که به سفارش داده شده در درجه بندی های متفاوتی است ، هر چقدر درجه ی انتخاب شده از یک دور تر باشد قیمت ترازو ارزان می شود و همچنان از کیفیت ترازو کاسته می شود و این توسط سفارش دهنده تعیین می گردد .
ترازو چینی تنوع بسیار زیادی دارد و می توان به جرات الام داشته که قسمت ترازوی گرمی ارزان قیمت ، ترازوی جیبی ارزان در بازار ایران مربوط به چین بوده و تنها از ترازوی چینی استفاده می گردد این گروه همچنان که ارزان قیمت هستند دارای کیفیت نیز بوده و طرفداران زیادی دارند از این رو پر فروش ترازو ، در بازار ایران ، برای ترازوی چینی است چون قیمت تمام شده بسیار مناسبی داشته و در تنوع بسیار بالا تولید و عرضه می گردد و فروشگاه های کوچک ، تخمه فروشی ها ، کبابی ها ، رستوران ها و حلیم فروشی ها بدون استثناء از این ترازو استفاده می نمایند و دارای رضایت نسبی هم هستند ، زیرا قیمت ترازو 1 به 5 به نسبت ترازوی ایرانی و یا ترازوی تایوانی و برند های مرسوم بازار ترازو است .
قیمت ترازوی دیجیتال فروشگاهی در زمان خرید ترازو بعد از قابلیت اولین و مهم ترین گزینه است به خصوص زمانی که در کارهای جزئی و یا فروشگاه های کوچک استفاده گردد ، اگر توجه داشته باشیم کسانی که با وانت میوه و یا مواد غذایی می فروشند همه از ترازوی چینی استفاده می نمایند ، این به دلیل اول قیمت ترازو و بعد نکته دوم باطری ترازو است ، با این حال که ترازو ارازن قیمت چینی کیفیت پایین تری نسبت به ترازوی فروشگاهی ایرانی و یا برند های مطرح دارد اما در مورد بازدهی باطری ترازو این کاملا عکس است و ترازوی چینی بالاترین بازدهی باطری را دارد و قادر است که بیش از 48 ساعت بدون نیاز به برق شهر به صورت مداوم استفاده شود در صورتی که ترازوی محک ، ترازوی پند ، ترازو رادین و حتی ترازو دیبال و ترازوی دیجی بیش از 2 الی 4 ساعت بازدهی باطری ندارند .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد  ترازو وباسکول و خدمات پس از فروش آن به سایت http://scale.ir//مراجعه نمایید

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: چهار شنبه 30 خرداد 1397برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سایت دیجی اسکال بازار تجارت الکترونیک خرید و فروش ترازو درایران است سایتی است که در آن شما دارای حق انتخاب از میان گستره ای از گزینه های موجود در میان دسته های مختلف و متنوع ترازو و باسکول هستید ودر سایت scale تمامی انواع ترازوها در یک جا گردآوری شده است و همین امر باعث سهولت درانتخاب و خرید آنلاین انواع ترازو و باسکول می شود دیجی اسکال از بزرگترین فروشگاه اینترنتی و مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی ترازوی دیجیتال و باسکول دیجیتال از معتبرترین برندها درانواع مختلف می باشد تجهیز فروشگاه شما تخصص ماست .
در دیجی‌اسکال بچرخید با مقایسه و بررسی تخصصی انواع برند های ترازو و با چند کلیک انتخاب و خرید کنید. با این روش علاوه بر سادگی و سهولت خرید، از خدمات ارزنده دیگری مانند هفت روز ضمانت بازگشت، ضمانت اصل بودن دستگاه ، تضمین بهترین قیمت، تحویل سریع و ارسال کالا به سراسر کشور برخوردار گردید
فروش تمامی ترازوها و باسکولها در دیجی اسکال به همراه گارانتی و به چند صورت حضوری و یا با تماس تلفنی و حتی اینترنتی امکان پذیر است.


شماره های نمایندگی های فروش : 21-66919619 021 | 33124701 021 | 66069164 021 | 17-66087814 021
آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3
خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

 

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 فروردين 1397برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

محصولی خانگی است. ترازویی که صرفا برای استفاده خانم های خانه دار در آشپزخانه ها طراحی و ساخته شده است. این ترازو دارای کاسه ای گود و ساخته شده از استیل است که به راحتی از بدنه اصلی، که حکم پایه را دارد، جدا می شود. ظرفیت توزین این ترازو 5 کیلوگرم است و میزان حساسیت آن در این مقدار تنها 1 گرم است که حساسیت خوبی به شمار می رود. تغذیه این ترازو از طریق 2 عدد باطری نیم قلمی تامین می شود. نمایشگر آن از نوع LCD است و علاوه بر نشان دادن وزن، نشان دهنده دما و زمان سنج نیز دارد. از قابلیت های جالب توجه این ترازوی کوچک و آشپزخانه ای توانایی توزین در دو واحد وزنی کیلوگرم و اونس است. کالیبره یا تنظیم اولیه ترازوی آشپزخانه کمری مدل 4150 به صورت خودکار انجام می شود. 613 گرم وزن این ترازوی آشپزخانه است و ابعاد کوچکی دارد که به 22×22×14 سانتیمتر می رسد.
مزایا :
- ظرفیت توزین 5 کیلوگرم
- حساسیت در توزین 1 گرم
- کاسه استیل
- توانایی اندازه گیری در دو واحد کیلوگرم و اونس
- دارای زمان سنج و نشان دهنده درجه حرارت

<%= Title %>

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: یک شنبه 24 دی 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ترازوی آویز دیبال (Dibal) مدل D-900 ترازویی فروشگاهی محسوب می شود که با داشتن سینی معلق و دایره ای که از استیل ساخته شده است، کاربری های خاصی را طلب می کند. برای مثال این ترازو می تواند به آسانی حبوبات را وزن کند، بدون آنکه نیاز به وجود ظرف باشد. امکانات فراوانی برای این ترازوی دیجیتالی و تمام لمسی تعبیه دشه است که داشتن نمایشگر گرافیکی و لمسی یکی از آنهاست. این نمایشگر قادر است پیش نمایشی از شعار فروشگاه شما، یا تخفیف های موجود برای اجناستان یا معرفی فروشگاه را نمایش دهد. دارای 999 کلید مستقیم برای دسترسی به نام یا قیمت کالا است و می تواند تا 10 هزار کلید افزایش پیدا کند. دارای چاپگر داخلی با سرعت چاپ 100 میلیمتر بر ثانیه است. قادر به چاپ فاکتور فروش برای مشتری است و می تواند برای کالاها برچسب یا لیبل چاپ کند. از اتصال با دستگاه های بسیاری بهره می برد که به واسطه وجود رابط های کاربری RS 232 و USB و VCD 24 و ایترنت می تواند به کامیپوتر و صندوق فروشگاهی و بارکدخوان و حافظه جانبی فلش متصل شود. قابلیت اتصال WiFi برای این ترازو مهیا است. ترازوی آویز دیبال مدل D-900 در دو نوع 15 کیلوگرم و 30 کیلوگرم با حساسیت های 5 گرم و 10 گرم عرضه شده است.
مزایا :
- نمایشگر تمام لمسی دو طرفه
- مجهز به چاپگر
- دارای قابلیت چاپ برچسب (لیبل)
- امکان اتصال به کامپیوتر و چاپگر جانبی و صندوق فروشگاهی و بارکدخوان
- دارای رابط کاربری ایترنت برای اتصال با شبکه و USB
- دارای 999 حافظه داخلی و 10 هزار حافظه غیر مستقیم
شماره تماس : 66087814-021
 
نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: دو شنبه 24 مهر 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 از کم ترین ظرفیت در این خانواده برخوردار است. ظرفیت توزین این مدل 300 گرم و دقت آن نیز 0.005 گرم است که بسیار عالیست. دور این بخش از ترازورا محفظه ای شیشه ای برای جلوگیری از تاثیر گذاری جریان هوا بر روی اطلاعات توزین فرا گرفته است. طراحی ظاهری محصول نیز مطلوب است و مهندسی و دقت را می توان در آن مشاهده کرد. وزن کلی دستگاه 1.39 کیلوگرم است که به راحتی می توان با یک دست آن را حمل کرد. صفحه نمایش موجود در محصول از نوع LCD و دارای نور پس زمینه است. برای کنترل ترازو 7 دکمه در نظر گرفته شده و برای دقت بیشتر در توزین، می توان 3 دکمه Tare، Zero و Print را به وسیله سنسورِ قرار داده شده در کنار نمایشگر کنترل کرد. این سنسور به دلیل حساسیت زیاد لودسل و احتمال تغییر در وزن خروجی قرار داده شده است.
پشت دستگاه پورت های متعددی برای اتصال ترازو به کامپیوتر، نمایشگر و چاپگر قرار داده شده است و همین موضوع گستره قابلیت های XE-H را افزایش داده است. گفتنی است که باتری دستگاه از نوع قلمی سایز AA و به راحتی قابل تعویض است.
خصوصیات :
اتصال به دستگاه های جانبی نظیر کامپیوتر
- محفظه توزین شیشه ای
- دقت بسیار بالا | 0.005 گرم
- طراحی مناسب
- صفحه نمایش LCD
- ارسال فرمان بدون نیاز به لمس دکمه ها

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: دو شنبه 6 شهريور 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برای مصارفی تولید شده است که نیاز به وزن کردن در ظرفیت های بالا ندارد. چراکه نهایت ظرفیت توزین آن 50 کیلوگرم است و حساسیتش در این مقدار 20 گرم. بدنه این ترازوی آویز از پلاستیک فشرده تهیه شده است. دستگیره ای بالای دستگاه تعبیه شده است و قلاب توزین که حکم سینی را دارد در انتهای آن معلق است. نمایشگر ترازوی آویز DG8 از نوع LCD است و با نور پس زمینه آبی رنگ نمایشگر اعداد وزن شده است. چهار دکمه روی بدنه ترازو وجود دارد که یکی از آنها قرمز است و دکمه روشن خاموش است و سه دکمه دیگر اجرا کننده برنامه های دیگرند. دکمه Hold به منظور ثابت نگه داشتن وزن کاربرد دارد. دکمه ُSET برای بازیابی حافظه به کار گرفته می شود. و دکمه پارسنگ (Tare) نیز برای محاسبه وزن خالص مواد به کار می آید. ترازوی آویز کیا مدل DG8 از طریق باطری لیتیومی یا قابل شارژ تغذیه می شود. از دیگر قابلیت های این ترازو توانایی توزین در واحدهای وزنی مختلف است که پوند و اونس و کیلوگرم از آن جمله اند. از امکانات جانبی ترازوی DG8 می توان به دماسنج آن اشاره کرد.

 

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: سه شنبه 24 مرداد 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

محصول سال 2017 ترازویی دیجیتال با قابلیت اندازه گیری دقیق قد و وزن نوزاد است. دقت اندازه گیری وزن در این محصول 20 گرم و این مورد برای قد نیز 1 میلی متر است. همچنین گستره اندازه گیری وزن و قد به ترتیب 30 کیلوگرم و 90 سانتی متر است. نشانگر وزن به صورت دیجیتالی بوده در حالی که اندازه گیری قد به صورت مکانیکی صورت می گیرد. بدنه این محصول از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که از لحاظ کیفی در سطح بسیار بالایی قرار می گیرد. وجود قابلیت های کالیبراسیون و رفع خطا، تعبیه کردن کلید پارسنگ نیز قدمی مثبت در راستای اندازه گیری ای هر چه دقیق تر است. در زمینه مصرف برق نیز باید گفت که یکی از نقاط قوت آن کم مصرف بودن آن است که از طریق باتری شارژی و یا آداپتور تامین می شود. با وجود تمامی قابلیت های گفته شده، این ترازو از قیمت مناسبی نیز برخوردار است که از این رو توانسته در زمانی بسیار کم تبدیل به یکی از اولین انتخاب های موسسات بهداشتی و بیمارستان ها شود.

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تعمیر ترازوی صنعتی پند مدل 7000در صورت درست نشدن ترازو با واحد خدمات پس از فروش ترازوی پند در دیجی اسکال تماس حاصل نمایید . 0216123

اشکال ترازو علت خرابی ترازو
رفع اشکال
error 1 در حالت شمارش قطعات (COUNT)هرگاه وزن هر قطعه شمارش شونده از وزن دقت دستگاه کمتر باشد با این خطا مواجه می شویم . دقت نمایید وزن هر قطعه شمارش شونده از وزن دقت دستگاه کمترنباشد
error 2 چنانچه وزن روی کفه دستگاه ثابت (STABLE) نباشد وزن روی کفه را ثابت کنید
error 3 چنانچه وزن روی کفه خارج از محدوده مجاز تعیین شده برای صفر سیستم باشد دقت نمایید وزن روی کفه خارج از محدوده مجاز تعیین شده برای صفر سیستم نباشد
error 4 چنانچه در حالت TARE سیستم OVER(وزن روی کفه بیشتر از ظرفیت دستگاه )باشد و یا وزن منفی باشد وزن روی کفه را بیشتر از ظرفیت دستگاه نگذارید
error 5 چنانچه عدد وارد شده برای تاریخ در قسمت ماه وروز خارج از محدوده باشد دقت نمایید عددی که برای تاریخ وارد می نمایید درست باشد
error 6 چنانچه رمز برای اعمال پین کد اشتباه وارد شود رمز را درست وارد نمایید
error 7 چنانچه رمز برای حذف پین کد صفرباشد رمز برای حذف پین کد صفرنباشد 
error 8 اگر سیستم دارای پین کد باشد و اقدام به تنظیم تاریخ و ساعت شود اگر سیستم دارای پین کد باشد و اقدام به تنظیم تاریخ و ساعت نشود
error 9 چنانچه رمز حذف پین کد اشتباه وارد شود رمز حذف پین کد اشتباه وارد شده آن را تصحیح نمایید
error 10 چنانچه مقدار محدوده وزنی که برای رله تنظیم می شود از محدوده وزنی رله بعدی بیشتر باشد به طور مثال اگر وزن رله 2 از رله 1 کمتر باشد مقدار محدوده وزنی که برای رله تنظیم می شود از محدوده وزنی رله بعدی بیشتر وارد شده آن را تصحیح نمایید
error 11 برای محصولات غیر تجاری شماره حافظه انتخابی از 56 بیشتر باشد شماره حافظه انتخابی از 56 بیشتر وارد شده را درست نمایید
error 13 شماره کد کالایی که به حافظه تخصیص می یابد از 65535 بیشتر باشد شماره کد کالای اشتباه وارد شده را تصحیح نمایید
error 14 با ایجاد شدن خطاهای عمومی ثبت توزین با این خطا مواجه می شویم این خطاها عبارتند از 1-وزن صفر یا منفی و یا OVERباشد 2-وزن روی کفه در حال تغییر باشد وزن روی کفه را ثابت نمایید
error 20 حین چاپ لیبل اگر وزن روی کفه صفر باشد وزن روی کفه را تغییر دهید
نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: سه شنبه 27 تير 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ترازو دیجیتال کمری EB 9352 :
- ظرفیت  : 150 کیلوگرم
- ضخامت شیشه : 6 میلی متر
- وزن ترازو  : 1.34 کیلوگرم
- ابعاد صفحه: 74*35.6 میلیمتر
- درجه بندی توزین  : 100 کیلوگرم
- مجهز به ۴ سنسور کشش سنج برای اندازه گیری دقیق
- روشن خاموش اتوماتیک

ترازو-دیجیتال-کمری-EB-9352

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: دو شنبه 19 تير 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 باسکول فوق مخصوص استفاده در مراکز بهداشتی  بیمارستان و اماکن ورزشی می باشد

حداکثر وزن 200 کیلوگرم

حداقل وزن 2/5 کیلوگرم

حداکثر قد 2/20 سانتی متر

حداقل قد 1/30 سانتی متر

دقت 20/50/100 گرم

نمایشگر باسکول Led/Lcd

ابعاد صفحه 42×42

برق شهری 220 ولت /60 هرتز

دمای عملکرد از _10 تا 40 درجه سانتی گراد

باطری قابل شارژ

تمام دیجیتال

 

 

 


نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: سه شنبه 13 تير 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مدل : EES-100
ظرفیت باسکول: 100 کیلوگرم
دقت : 50 گرم
ابعاد : 57*5/44  سانتی متر
منبع تغذیه : برق
باطری قابل شارژ
نشانگر : بنا به درخواست مشتری
انتخابها : صفحه استیل، چرخ

 

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: پنج شنبه 25 خرداد 1396برچسب:باسکول اتحاد , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در گروه ترازو آزمایشگاهی - صنعتی قرار گرفته است ، طریقه تنظیمات ترازو دیجیتال توسط راهنمای زیر صورت می گیرد ، قرار دادن ترازو در محلی بدون لرزش و ثابت به عمر طولانی ترازو دیجیتال کمک نموده است و از توزین اشتباه ترازوی آزمایشگاهی جلوگیری می نماید

مشخصه های فنی و عملکردهای اصلی ترازو :

  • ظرفیت : 5 کیلوگرم ، 3 کیلوگرم ، 300 گرم
  • دقت : 1،0 گرم  1،0 گرم – 01،0 گرم
  • دارای پارسنگ الکترونیکی جهت توزین و وزن کشی و وزن کشی خالص ( بدون احتساب وزن ظرف ) با استفاده از دکمه TARE
  • قابل استفاده با برق و باطری
  • دارای واحد های وزن کشی : g-ct-lb-oz-dr-GN-ozt-dwt-MM-tl.j-tl.T- tl.H-t
  • اندازه کفه ترازو دیجیتال: 5،13*5 و 13 سانتی متری
  • دارای چراغ صفحه نمایش
  • قابل استفاده با 6 عدد باطری قلمی

کلیدهای عملکردی :

  • UNIT : برای تغییرواحد وزنی
  • ON/OFF : دکمه خاموش و روشن کردن ترازو
  • TARE: برای وزن کشی خالص ( وزن کشی بدون احتساب وزن ظرف)
  • PCS : بری عملکرد شمارشی

نحوه استفاده از ترازوی دیجیتال :

ترازو را درجایی صاف و هموارو بدور از هر گونه لرزش ، جریان باد قراردهید.

سپس دکمه ON/OFF را فشار دهید تا ترازو روشن شود چند ثانیه صبر کنید تا صفحه نمایش به صورت 0،0 نشان داده شود اگر صفحه نمایش به صورت عدد مثبت یا منفی نشان داده شد با استفاده از دکمه TARE آن را به صورت 0،0 در آورید ، سپس ترازو آماده است و می توانید وزن کشی کنید .

نحوه عملکرد ترازو آزمایشگاهی وزن خالص بدون احتساب وزن ظرف :

ترازو را روشن کنید تا عدد 0 نشان داده شود سپس ظرف مورد نظر را روی کفه ترازوی دیجیتال قرار دهید و دکمهTARE را فشاردهید تا عدد 0 نمایش داده شود کالای مورد نظررا داخل ظرف قراردهید تا وزن آن بدون محاسبه ظرف نشان داده شود .

نحوه عملکرد شمارشی ( قرار دادن ترازو در حالت ترازوی قطعه شمار ) :

ترازو را روشن کنید تا عدد 0،0 درصفحه نمایش داده شود کالای شمارش شده را روی کفه ترازوقراردهید سپس دکمه PCSرا فشار دهید در صفحه نمایش اعداد 10 ، 20 ، 40 ، 30 ، 50 ، 60 ، 70 ، 80 ، 90 ، 100 را با استفاده از دکمه PCS انتخاب کنید برای تایید دکمه 0N/OFF را یک بار فشار دهید سپس کالای مورد نظر برای شمارش را روی کفه ترازو قرار دهید تا شمارس صورت گیرد ، برای برگشتن ازحالت شمارشی به وزن کشی دکمه PCS را فشاردهید تا ترازووارد مرحله وزن کشی شود .

هشدارها و راه حل ها :

لطفا قبل از استفاده از ترازو در صورت تغییر مکان که دمای مکان اولیه با دمای مکان فعلی تفاوت داشته باشد ، ترازوی دیجیتال را به مدت 15 دقیقه در محیطی که می خواهید از ترازو استفاده کنید قرار دهید تا با محیط سازگار شود و وزن کشی دقیق صورت گیرد .

برای وزن کشی دقیق لطفا شی مورد نظر برای وزن کشی را در وسط کفه ترازو قرار دهید و دقت کنید سطح شی مورد نظر برای وزن کشی بزرگتر از سطح کفه ترازو نباشد .

در هنگام استفاده از ترازو می توانید واحد وزن کشی مورد نظر را با استفاده از دکمه unit انتخاب کنید اگر می خواهید از واحد گرم استفاده کنید دکمه unit را فشار دهید تا صفحه نمایش در قسمت پایین سمت راست واحد g گرم است را نمایش دهد و اگر می خواهید واحد پوند را انتخاب کنید واحد را lb انتخاب کنید به همین صورت می توانید واحد مورد نظررا انتخاب کنید .

اگر ترازو روشن نشد مطمئن شوید باطری شما سالم است و جهت مثبت و منفی باطری را درست قرارداده اید وفیش آداپتور به ترازووصل نشده باشد ، اگربا برق کار می کند مطمئن شوید آداپتور شما سالم است و سپس سوکت ترازو را چک کنید که درجای خود قرارداشته باشد ، هنگام استفاده ازبرق به طوراتوماتیک جریان باطری قطع می شود برای استفاده از باطری لطفا فیش آداپتور را از سوکت ترازوی دیجیتال خارج کنید تا جریان باطری برقرار شود .

  • ترازو را دور از گردوغبار و هر گونه آلودگی قرار دهید .
  • ترازو را بدور از تماس با آب و مایعات قرار دهید .
  • هنگام تمیز کردن ترازودیجیتال از دستمال مرطوب استفاده کنید .
  • از دستکاری خود سرانه و تعمیرتوسط افراد غیر متخصص خودداری شود .
  • از هر گونه ضربه به ترازو جدا " خودداری کنید .
  • اگر ترازو به درستی وزن کشی نکرد دراین صورت ترازونیازبه کالیبره دارد .

روش کالیبره ی ترازو دیجیتال :

ترازوی دیجیتال را روشن کنید تا عدد 0،0 در صفحه نمایش نشان داده شود سپس دکمه unit  را فشار دهید و چند ثانیه صبر کنید تا عبارت load و سپس عدد مورد نظر برایکالیبره به صورت چشمک زن نشان داده می شود که مطابق با عدد نشان داده شده در صفحه نمایش وزنه استاندارد روی کفه ترازو قرار دهید و کمی صبر کنید عدد تصادفی و سپس وزن گذاشته شده روی کفه ترازو به صورت ثابت نشان داده شود ، ترازو دیجیتال را خاموش کنید و وزنه ها را بردارید و مجددا ترازو را روشن کنید ، حال ترازو آماده وزن کشی است .

شماره تماس : 66919619-021

 


نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 خرداد 1396برچسب:دفترچه راهنما , دفترچه راهنمای ترازو,دفترچه راهنمای ترازو دیجیتال , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دستگاه جهت توزین مواد حجیم و بزرگ بوده که توزین آنها توسط باسکول زمینی غیر ممکن می باشد ، از باسکول آویز جرثقیلی بیشتر در ساختمان سازی و کارخانه های تولیدی استفاده می گردد که در زمان ساخت و تولید مواد اولیه را توسط باسکول آویزی توزین می نمایند

مشخصات کلی :
ظرفیت : 3 تن
دقت در توزین : 1 کیلو گرم
نوع کاربری : باسکول صنعتی

گارانتی : 12 ماه

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: شنبه 6 خرداد 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ترازو DIGI ساخت کشور ژاپن می باشد که با داشتن طراحی منحصر به فرد مناسب برای استفاده در فروشگاه ها و کارخانه ها برای امر بسته بندی می باشد ، ترازو ژاپنی DIGI در مدل های علمک دار و بدون علمک در حال تولید است ترازو دیجیتال دیجی ، ترازوی لیبل پرینتر است که با تولید بارکد واقعی بر روی لیبل امکان بسته بندی را ایجاد می نماید و به کاربر این امکان را می دهد که برای هر کالا بارکد واقعی تولید نماید و با صندوق فروشگاهی ارتباط بر قرار نموده و اطلاعات را به صندوق انتقال دهد


  

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: دو شنبه 21 فروردين 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 باسکول دیجیتال بتنی در گروه باسکول های زمینی قرار دارد که در مراحل گوناگون به صورت استاندارد برای اجرا بر روی زمین طراحی می گردد ، باسکول دیجیتال جاده ای که به باسکول زمینی نیز معروف می باشد ، جهت توزین ماشین های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد .

بتن باسكول دیجیتال بتنی از چه روشهایی به دست می آید
یکی از نکات پر اهمیت ساخت باسکول بتنی ، طراحی مهندسی و شکل تهیه بتن است ، این دو مشخصه تاثیر بسزایی در کیفیت باسکول خواهد داشت ، با در نظر گرفتن این مساله که اغلب باسکول ها از پيش ساخته ، متقاضیان بازار را تشکیل می‌دهند ، برخي شرکتها به دليل ناتواني در سرمايه گذاري برای بهره گرفتن از روشهای علمی تر و بهینه تر، از شيوه هاي سنتي و غير علمي براي عمل آوري بتن باسکول استفاده میکنند ، اين مقاله کوتاه به طور مختصر شناخت سه طریقه عمل آوري بتن را توضیح میدهد تا تشخیص بهترین آنها آشکار شود .
عمل آوری بتن در استخرهای آب ( غوطه وری سازه بتنی در آب )
مقاومت بتن با استفاده از این روش 125% خواهد بود ، بهترین و كاملترین روش عمل آوری بتن، غوطه ور کردن كل سازه بتنی ساخته شده در آب است ، در این روش ، قطعات بتنی را به مدت 7 روز در استخرهای بزرگ آب برای اشباع شدن غوطه ور میکنند ، تا بتن به حداكثر میزان استحكام برسد ، به دلیل آنکه استفاده از این روش نیاز به سرمایه گذاری بسیار برای ساخت و تجهیز استخرهای بزرگ و محوطه سازی و تجهیز و حمل ونقل و سیستمهای آبرسانی دارد ، فقط تعداد معدودی از كارخانجات بزرگ و فرا منطقه ای از این روش بهره میبرند. این روش در شرایطی كاملا كنترل شده پیاده میشود و نسبت به سایر روشها فواید و برتریهای بسیاری دارد ، از جمله اینکه سازه بتنی به بیشترین استحكام خواهد رسید . 
عمل آوری بتن با بخار آب
در این حالت مقاومت بتن 100% خواهد بود ، برای آنکه بتن را سریعا عمل بیاورند از این روش استفاده میکنند ، اغلب برای تولید بلوكهای سیمانی و سازه های كوچك بتنی از این طریق استفاده میشود ، مزایای اقتصادی و صرفه جوییهای قابل توجه این روش ، دلیل عمده روی آوردن تولیدكنندگان به آن است ، به همین دلیل كیفیت و مقاومت بتن عمل آوری شده به این شکل ، از بتن عمل آوری شده با روش غوطه وری در آب ، كمتر است ، در این روش برای دست یابی به نتیجه دلخواه بایستی دقت و كنترل فراوانی بر فرآیند عمل آوری داشت ؛ از آنجایی که كارخانجات تولیدی بتن به ابزارآلات پیشرفته و ایزوله مجهز نیستند و نظارت متخصصین بر فرآیند در این تولیدیها نیز بسیار اندک است ، به طور مداوم گزارشهایی درباره كیفیت پایین و مقاومت اندک این سازه ها به گوش میرسد ، به دلایلی که آمد، از این روش معمولا برای عمل آوری قطعات پیش ساخته غیرسازه ای و قطعاتی استفاده میشود كه فشار كمتری بر آنها می آید .  
استفاده از گونی در باسکول دیجیتال
مقاومت بتن با استفاده از این روش بسیار ضعیف از آب در می آید .
استفاده از بافتها یا پوششهای خیس ، مثل گونی و آب پاشی سطح بتن ، بیشتر در كارگاه های كوچك و بدون سرمایه مالی و علمی انجام میشود ، این روش نمیتواند استحكامی را که باید و شاید ، برای بتن باسكول فراهم کند و سازه باسکول در مدتی اندک ترك برمیدارد و از بین خواهد رفت ، در نتیجه این روش برای آنان که میخواهند باسکول بتنی بسازند ، توصیه نمیشود .
با توجه به مطالبی که مطرح شد و روشهایی که توضیحش آمد ، به نتیجه ای آشکار میرسیم که در میان روشهای عمل آوری قطعات بتنی باسكول ، در صورت توانایی كارخانجات تولیدی باسكول برای تعبیه حوضچه ها و استخرهای وسیع ، عمل آوری بتن و سازه باسكول در استخرهای آب ، كاملترین و بهترین شیوه عمل آوری بتن است ، چرا که ضمن استحكام سازه های بتنی باسكول ، كیفیت و دقت سازه را در بلند مدت ضمانت خواهد کرد .
 
 
نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: چهار شنبه 9 فروردين 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA BL500
ظرفیت : 500 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازوی آزمایشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA BL3000
ظرفیت : 3 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازو آزمایشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA BL1
ظرفیت : 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA BL2
ظرفیت : 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA KB
ظرفیت : 500 گرم - 2 کیلو گرم - 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم - 0/1 گرم - 1 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA TX
ظرفیت : 200 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری :  ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA TX
ظرفیت : 2 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری :  ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کبا
مدل : KIA TX
ظرفیت : 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه

 
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA PD
ظرفیت : 1 کیلو گرم - 200 گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم - 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 3 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA CS
ظرفیت : 200 گرم
دقت در توزین : 0/01
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 3 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA TS
ظرفیت : 50 گرم - 100 گرمی - 200 گرم - 500 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم - 0/01 گرم -0/01 گرم - 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازو آزمایشگاهی
گارانتی : 3 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA KEW
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/5 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND EK6000I
ظرفیت : 6000 گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری :  ترازو گرمی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND EK3000I
ظرفیت : 3000 گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازوی گرمی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND EK
ظرفیت : 3200 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND HL
ظرفیت : 600 گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND SK - EHX
ظرفیت : 15 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND HL - I
ظرفیت : 600 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری :  ترازو آزمایشگاهی
گارانتی : 12 ماه
نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 اسفند 1395برچسب:کاربری ترازو,دقت ترازو,گارانتی ترازو, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 ترازوی بدون علمک از نوع ترازو ساده بوده و در ابعاد کوچک تولید می گردد ، این ترازو دیجیتال به دلیل اشغال کمترین فضا مورد پسند است

   ترازو فروشگاهی محک مدل 15000B با ظرفیت 35 کیلو گرم و دقت 2 گرم جهت محاسبه وزن می باشد ، این ترازو با امکان محاسبه ی مابقی حساب مشتری و جمع اجناس فروخته شده و همچنین محاسبه ی اقلام غیر وزنی در گروه ترازو رومیزی قرار دارد .    ترازو محک مدل mds 15000 b دارای ظرفیت 50 کیلو گرم می باشد ، این دستگاه به دلیل ابعاد بسیار مناسب و حساسیت 2 گرم در توزین ، مناسب قنادی ها جهت بسته بندی می باشد ، این ترازو دیجیتال دارای قطعه شمار داخلی می باشد 
   ترازوی فروشگاهی پند مدل براوو به صورت علمک دار می باشد و ساخت ایران است ، ترازوی پند دارای سینی استیل با ظرفیت 30 کیلو گرم و دقت 5 گرم عملیات توزین را به نتیجه می رساند ، ترازو رومیزی پند 14 ماه گارانتی دارد .    ترازو ساده ی کمری جهت بسته بندی در فروشگاه ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، این ترازو بدون علمک می باشد و نمایشگر به صورت دو طرفه بر روی بدنه ی دستگاه قرار گرفته است ، ابعاد دستگاه 38 × 34 است و جهت محیط هایی با محدودیت فضا مناسب می باشد .
   ترازو کمری ساخت چین می باشد که در دو مدل نمایشگر led و lcd قابل انتخاب است ، این ترازو بدون برق با باطری به مدت 24 ساعت امکان استفاده ی مداوم دارد و جهت بسته بندی مناسب می باشد .    ترازوی دیجیتال جادور در 3 ظرفیت مختلف توسط کشور تایوان طراحی و ساخته شده است و در فروشگاه ها به عنوان ترازوی فروشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد دستگاه معرفی شده دارای 12 ماه گارانتی می باشد .
   ترازوی دیجیتال جادور دارای ظرفیت 30 کیلوگرم و دقت توزین 5 گرم ساخته شده توسط کشور تایوان می باشد دستگاه نامبرده با 1 سال گارانتی به مشتریان ارائه داده می شود و به عنوان ترازوی فروشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد .    ترازوی فروشگاهی PT206F محصول پندتک می باشد که به عنوان کم مصرف ترین ترازوی دیجیتال شناخته شده است و دارای قابلیت 1 سال کارکرد بدون نیاز به برق شهری می باشد . ترازوی دیجیتال معرفی شده مورد تایید تراز ایران قرار گرفته است .
   ترازوی فروشگاهی مدل PT206B دارای ظرفیت 50 کیلوگرم و دقت توزین 5 گرم با قابلیت کارکرد 1 سال و نیم بدون نیاز به برق شهری جهت استفاده در فروشگاه ها مناسب می باشد ترازوی دیجیتال معرفی شده دارای 12 ماه گارانتی به مشتریان ارائه داده می شود .    ترازو توزین صدر مدل DS3031 دارای ظرفیت 30 کیلوگرم و دقت توزین 2 گرم می باشد و با قابلیت شمارش قطعات در فروشگاه ها و امور بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرد . کیفیت ترازو معرفی شده مورد تایید قرار گرفته است و به همراه 12 ماه گارانتی به مشتریان ارائه داده می شود .
   ترازو توزین صدر مدل DS7003C دارای ظرفیت 30 کیلوگرم و دقت توزین 2 گرم می باشد این ترازو به دلیل دارا بودن قابلیت شمارش قطعات در امور بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرد . تراز ایران دستگاه معرفی شده را مورد تایید قرار داده است و به همراه 12 ماه گارانتی به مشتریان ارائه می دهد .    ترازوی دیجیتال استیل MTH از استیل می باشد که جهت استفاده در محیط های مرطوب توصیه می گردد ، ترازوی دیجیتال معرفی شده دارای قظرفیت 40 کیلوگرم با کیفیت و عمر طولانی می باشد 
   ترازوی فروشگاهی MTH دارای بدنه ی مقاوم می باشد که در فروشگاه های کوچیک جهت توزین مورد استفاده قرار میگیرد . ساخت این ترازو توسط کشور تایوان صورت گرفته است و تنها در یک رنگ قرمز موجود می باشد . کیفیت ترازوی دیجیتال توسط کارشناسان تراز ایران مورد تایید قرار گرفته است .    ترازو اکسل دارای ظرفیت 30 کیلوگرم و دقت توزین 5 گرم می باشد که به عنوان ترازوی فروشگاهی و ترازوی صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد . این دستگاه که از مقاومت بالایی برخوردار است دارای کیفیت بسیار عالی می باشد . جهت خرید ترازو با کارشناسان ما در تماس باشید .
   ترازوی اکسل مدل ABCH در ظرفیت 3 کیلوگرم ، 6 کیلوگرم و دقت توزین 0/1 گرم و 0/2 گرم قابل ارائه می باشد     ترازوی شمارنده ی اکسل مدل TBCH یکی از پیشنهادهای تراز ایران جهت استفاده به عنوان ترازوی صنعتی می باشد . این ترازو دارای قابلیت شمارش قطعات می باشد و در دو ظرفیت تولید و ارائه می گردد . جهت خرید ترازو با کارشناسان ما در  تماس باشید .                             
نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: پنج شنبه 28 بهمن 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 ترازو دیجیتال توزین صدر با امکان تولید بارکد حقیقی و استاندارد که قابل رویت از طریق بارکد خوان و انتقال اطلاعات به کامپیوتر را دارد بهترین انتخاب برای ایجاد ارتباط ترازو با کامپیوتر و نرم افزار فروش را دارد .

مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : VISTA P - 60 KG
ظرفیت : 60 کیلو گرم
دقت در توزین : 2 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : AZMA - 50 KG
ظرفیت : 50 کیلو گرم
دقت در توزین : 10 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : صا ایران
مدل : DS 9000 - 30 KG
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : CARA - 40 KG
ظرفیت : 40 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : DS 8000 - 30 KG
ظرفیت : 5 کیلو گرم - 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم - 5 گرم
نوع کاربری :ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : DS 7003 C - 30 KG
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازو قطعه شمار
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : TOZIN SADR DS 7003
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازوی صنعتی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : DS 7003 - 30 KG
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 2 گرم
نوع کاربری :ترازو صنعتی
گارانتی : 12 ماه

 

 
نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: شنبه 16 بهمن 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : SADRA 75 KG
ظرفیت : 50 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : TOZIN SADR LS G
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری :  ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : TOZIN SADR LS 2
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : LS6 - 30 KG
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری :  ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : ACLAS CS 2
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: یک شنبه 3 بهمن 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

   
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA KEM
ظرفیت : 20 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازو آزمایشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA BL
ظرفیت : 500 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازو آزمایشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA JD
ظرفیت : 200 گرم - 300 گرم - 600 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازو آزمایشگاهی
گارانتی : 12 ماه

   
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA 6200 AHK
ظرفیت : 6200 گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازو آزمایشگاهی
گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA BL300
ظرفیت : 300 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازوی آزمایشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA KB
ظرفیت : 500 گرم - 2 کیلو گرم - 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم - 0/1 گرم - 1 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA TX
ظرفیت : 200 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA 220
ظرفیت : 220 گرم
دقت در توزین : 0/0001 گرم
نوع کاربری : ترازو آزمایشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA PD
ظرفیت : 1 کیلو گرم - 200 گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم - 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
  گارانتی : 3 ماه

  

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: چهار شنبه 15 دی 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ترازو رادین ساخت ایران با در نظر گرفتن و رعایت استاندارد های توزین می باشد که محصولات خود را با طراحی شکیل و کاملا مقاوم در صنعت ترازوی دیجیتال و باسکول دیجیتال ارائه می نماید.
 
   
مشخصات کلی :
برند : رادین
مدل : Radin 8800 70kg
ظرفیت : 70 کیلو گرم
دقت در توزین : 10 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
با قابلیت ارتباط به پوز بانکی و اتصال به بارکد خوان در گروه ترازوی فروشگاهی قرار گرفته است
   
مشخصات کلی :
برند : رادین
مدل : Radin 8800 40kg
ظرفیت : 40 کیلو گرم
دقت در توزین : 10 گرم
نوع کاربری : ترازوی فروشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
ترازو با امکان اتصال به بارکد خوان ، لیبل پرینتر جانبی و کامپیوتر نیاز یک فروشگاه را به صورت کامل تامین می نماید



نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: شنبه 6 آذر 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ترازوهای دیجیتال CAS ساخت کره و دارای ظاهر مقاوم  می باشند.

   
مشخصات کلی :
برند : CAS
مدل : CAS AD
ظرفیت : 2.5kg | 5kg | 10 kg | 30 kg
دقت در توزین : 0.5g | 1g | 2g
نوع کاربری : ترازو صنعتی
گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : CAS
مدل : CAS AP
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : Cas
مدل : CAS CL-5200
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : CAS
مدل : CAS CS
ظرفیت : 2500 گرم ، 5000 گرم ، 10 کیلو گرم ، 25 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/5 گرم ، 1 گرم ، 2 گرم ، 5 گرم
نوع کاربری : ترازوی صنعتی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : CAS
مدل : CAS CT100B
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازوی فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : CAS
مدل : CAS CT100
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازوی فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : CAS
مدل : CAS XE300H
ظرفیت : 300 گرم
دقت در توزین : 0.001 گرم
نوع کاربری : ترازو آزمایشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : CAS
مدل : CAS CA
ظرفیت : 300 گرم
دقت در توزین : 0/001 گرم
نوع کاربری : ترازوی آزمایشگاهی
گارانتی : 12 ماه
نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 آبان 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

قیمت ترازو زرگری با برند های مطرح در سایت دیجی اسکال با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر جهت سهولت انتخاب و مقایسه آسان قیمت های طراحی شده است ، لیست قیمت ترازوی زرگری کاملا به روز ثبت شده و بر اساس قیمت ترازو در این صفحه خرید امکان پذیرد می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترازو های انتخاب شده در صفحه ی قیمت متقاضیان خرید ترازو می توانند به صفحه ی محصولات مراجعه و توضیحات کامل اعم از قابلیت ها و ویژگی های دستگاه را مطالعه سپس اقدام به خرید نمایند .

 

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 آبان 1395برچسب:ترازو زرگری , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

باسکول های معرفی شده تنی جهت توزین مواد با حجم سنگین طراحی و تولید شده اند این دستگاه ها که دارای بدنه ی بسیار مستحکم و مقاوم می باشند دستگاه های نامبرده از کیفیت بالایی برخوردارند و تمامی استاندارد ها در آن ها رعایت شده استفاده از قالب های دقیق در ساخت باسکول و عدم تاثیر گرما و سرما در حین توزین کالا از ویژگی های باسکول جاده ای معرفی شده می باشند .

 

مدل : P50 , P 51
ظرفیت : 5 تن | 10 تن | 20 تن 
 
نوع کاربری : باسکول جاده ای



 

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: شنبه 24 مهر 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نیاز به تراز بودن ترازو در ترازو کفه ای قدیمی از آنجا که بر مبنای اصل هم ترازی طراحی شده بودند کافی بود دو کفه ترازو با هم برابر باشند و قبل از توزین تعادل برابری دو کفه با هم مساوی باشد اما در ترازو کفه ای تراز بودن جای قرارگیری ترازو اهمیت کمی داشت ، زیرا تنها ایجاد تعادل دو کفه ترازو برای توزین دقیق و صحیح کافی بود از طرفی هم به دلیل بالا نبودن دقت ترازو کفه ای این عدم تراز بودن خلل زیادی در فرایند توزین ترازو ایجاد نمی کرد در ترازو دیجیتال امروزی به خاطر اینکه مبنای توزین این ترازوها بر اساس اصل نسبت تعلیق خود جسم است ، تراز بودن محل قرار گیری ترازو از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا تراز نبودن جایگاه ترازو هرچند ناچیز باشد می تواند اشتباهات زیادی را در محاسبات ترازو ایجاد کند که هم به ضرر مشتری و هم به ضرر کاربر ترازو است در نتیجه کاربر ترازو حتما باید نسبت به تراز بودن ترازو حساس باشد ، از آنجایی که سطوحی که در فروشگاه ها و ساختمان های مختلف ساخته می شود لزوما دارای نسبت صفر نیست .

تراز کردن ترازو باید توسط خود کاربر انجام شود ، این کار شاید برای تمامی کاربران ترازو ممکن نباشد و از طرفی در صورت جابه جایی ترازو ، تراز کردن و فراهم کردن وسیله تراز برای این کار مشکلات خودش را دارد ، به همین دلیل سازنده های ترازو برای راحت تر شدن فرایند تراز کردن ترازو و همچنین تسریع در روند آن و در دسترس بودن این امکان ، اقدام به طراحی تراز در داخل خود ترازو کرده اند ، اغلب ترازو های دیجیتال امروزی دارای قسمتی به نام تراز هستند که غالبا در گوشه کناری ترازو قرار دارد و با کوتاه و بلند کردن پایه های ترازو عمل تراز کردن انجام می شود ، این امکان باعث شده است تا اولا تراز کردن ترازوی دیجیتال دقت بالاتری داشته باشد و از طرفی سرعت و سهولت تراز کردن ترازو افزایش پیدا کند ، البته باید توجه داشت که تراز کردن هر ترازو بسته به کاربری و مدل آن ترازو و میزان وزن و دقتی که از آن ترازو انتظار می رود بستگی دارد ، دقت و حساسیت تراز کردن در ترازو مختلف با هم فرق میکند .

 

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 مهر 1395برچسب:ترازو کفه ای, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ترازو زیرپایی جهت توزین افراد مورد استفاده قرار میگیرد این دستگاه که راه حلی برای کاهش وزن به شمار می رود دارای قابلیت اندازه گیری چربی بدن ، تبدیل کیلوگرم به پوند و خاموشی خودکار می باشد ظرفیت تعریف شده برای این دستگاه ١٥٠ کیلوگرم است


نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: دو شنبه 29 شهريور 1395برچسب:ترازوی omron, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روند آزمون باسکول در ایران از سال ٨٩ آغاز گردید کالیبراسیون باسکول باید مطابق استاندار ٧٤٧ انجام می شد طبق این استاندارد امکان سنجش صحت عملکرد باسکول با ٣ تا ٥ تن وزنه امکان پذیر بود . یعنی دقت عمکرد دستگاه تنها تا وزن ٣ یا ٥ تن مشخص می شد و برای وزن های بالاتر امکان بررسی کارکردباسکول نبود این روش برای سنجش صحت عملکرد باسکول های قدیمی و باسکول مکانیکی مناسب و کافی بود زیرا هم میزان ظرفیت باسکول قدیمی و مکانیکی کمتر بود و هم استقامتشان در برابر عوامل مختلف بیشتر بود این روش با استفاده از وزنه های گرد سنگین وزن که بر روی باسکول قرار می گرفت انجام می شد البته که این روش برای این نوع دستگاه بسیار کاربردی بود و می توانست به خوبی میزان صحت عملکرد دستگاه را بسنجد .

ولی با ساخته شدن باسکول دیجیتال و به وجود آمدن فناوری های جدید در ساخت باسکول و بالاتر رفتن حجم قابل توزین توسط سیستم های توزین استفاده از روش های قدیمی دیگر کافی نبود و نمی توانستیم بر اساس آن از صحت عملکرد توزین اطمینان حاصل کنیم . در این شرایط استاندارد ٧٤٧ عملا دیگر کاربردی نداشت و می بایست روش جدیدی برای سنجش صحت عملکرد باسکول دیجیتال تصویب و اجرایی می شد این روش باید این امکان را ایجاد می کرد تا باسکول های مختلف با ظرفیت های مختلف را بتوان سنجید و از صحت عملکرد آن ها مطمئن شد .

به همین خاطر در سال ١٣٨٦ استاندارد ١٠٢٧٤ به تصویب رسید و در سال ١٣٨٩ ابلاغ و لازم الاجرا شد این استاندارد ناظر بر روش های جدید برای سنجش صحت عملکرد انواع باسکول است با تصویب این استاندارد آزمایشگاه های جدیدی به کشور وارد شدند و روش های نوین کالیبراسیون باسکول طراحی شد .

در این روش تست دستگاه با ٣٥ درصد ظرفیت کل باسکول انجام می شوداین تست با استفاده وزنه های استاندارد انجام می گیرد وزنه های تست جدید با طراحی بهتری سطح فشار وارد بر دستگاه را پخش می کنند تا میزان دقت باسکول بهتر سنجش شود تجهیزاتی که برای این استاندارد تهیه شده قادر است برای باسکول ٦٠ تنی و ٧٠ تنی نیز مورد استفاده قرار گیرد .

البته باید گفت قبل از سال ٩١ عده از تولید کنندگان باسکول دیجیتالی نسبت به انجام صحیح این استاندارد کوتاهی و کارشکنی می کردند به این صورت که معمولا با توجه به اینکه میزان وزنه هایی باید با آنها هر سیستم را سنجید باید دارای ٣٥ درصد وزن ظرفیت کلی باسکول باشد ولی این تولید کنندگان با استفاده از کمتر از این درصد اقدام به سنجش می کردند در نتیجه باز هم این روش چندان دقیق نبود و نمی توانست به درستی عملکرد باسکول را نشان دهد . همچنین با اجرای غلط این استاندارد به این گونه که معمولا بجای پخش وزنه های سنجش بر روی سطح باسکول آن ها را به صورت یکجا و نقطه ای قرار می دادند اصولا کاربری این روش را از بین می بردند . بعد از سال ٩١ با پیگیری سازمان های مختلف تمام واحد ها و تولیدی ها مجبور شدند با اجرای صحیح و درست این استاندارد اقدام به سنجش نمایند .

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: شنبه 20 شهريور 1395برچسب:باسکول,خرید باسکول , فروش باسکول, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

توسط شرکت آلمانی بیورر ساخته شده است که با بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده و صفحه توزین شیشه ای تولید شده است ، اینترازو قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد ، ظرفیت آن ٥ کیلو گرم است و در ابعاد ٢٢.٥×١٦.٥×٥.٣ سانتی متر عرضه می شود.این ترازو بیورر دارای طراحی ساده و با رنگ سفید است ، در صورتی که جمع شود باز هم صفحه نمایش آن قابل دیدن است ، دارای قابلیت خاموش شدن خودکار است و همچنین در صورتی که موادی با وزنی بیشتر از ظرفیت بر روی آن قرار بگیرد هشدار می دهد تا فشار اضافی بر لودسل آن وارد نشود ، صفحه نمایشگر دیجیتال این ترازو نیز واضح و خوانا است و از فاصله دور هم می توان آن را خواند ، منبع تغذیه این ترازو آشپزخانه ٢ عدد باتری است که می تواند برای زمان زیادی کار کند.

 




مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر ks٥٢ ٥ کیلو گرم ١ گرم ٢٢.٥×١٦.٥×٥.٣
نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: شنبه 20 شهريور 1395برچسب: ترازو آشپزخانه شیشه ای , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بدنه این ترازو و کاسه توزین آن از جنس پلاستیک فشرده است و دارای طرحی ساده و جذاب می باشد ، این ترازو با ظرفیت وزنی 3 کیلو گرم و 1.2 لیتر برای مایعات و  ابعاد 22×15×5 سانتی متر انتخاب خوبی برای استفاده در آشپزخانه است.
قابلیت شست و شو کاسه توزین با ماشین ظرف شویی نیز به تمیزی بیشتر آن کمک می کند.در صورتی هم که جسمی با وزن بیشتر از ظرفیت بر روی آن قرار دهید هشدار می دهد تا به لودسل آن صدمه وارد نشود.استفاده دوگانه از آن هم به صورت صفحه تخت و هم تعبیه کاسه توزین باعث می شود بتوان با این ترازو تمام مواد غذایی را توزین کرد.
 
 



مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر ks25 3 کیلو گرم 1 گرم 22×15×5


نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 شهريور 1395برچسب:ترازو اشپزخانه ,ترازو ,ترازو بیورر , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ترازوی فوق در بدنه آن پلاستیک فشرده و صفحه توزین آن شیشه به کار رفته است ، این ترازو می تواند اجسام سنگین تا 20 کیلوگرم را توزین نماید و در ابعاد 30×22×2.5 سانتی متر ساخته می شود.امکان ذخیره سازی آخرین عملیات توزین از ویژگی های این ترازو دیجیتال است ، این ترازو علاوه بر اینکه قابلیت خاموش شدن خودکار را دارد با دکمه جداگانه ای هم روشن و خاموش می شود ، سایر دکمه های کاربری این ترازو به صورت لمسی طراحی شده است ، این ترازو با استفاده از باتری کار می کند که به راحتی قابل تعویض می باشد.




مدل
ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر ks59 20 کیلو گرم 1 گرم 30×22×2.5
نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 شهريور 1395برچسب: ترازو دیجیتال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 به عنوان یک ترازو خانگی توسط شرکت بیورر آلمان از شیشه نشکن و با طرحی زیبا بر روی آن ساخته شده است ، ظرفیت این ترازو خانگی ١٥٠ کیلو گرم و دارای ابعاد مناسب ٣٠×٣٠×١.٩ سانتی متر می باشد که اننتخاب خوبی برای استفاده در منزل است.

 

مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد 
ترازو بیورر gs٢٠٩ ١٥٠ کیلو گرم ١٠٠ گرم ٣٠×٣٠×١.٩
نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: چهار شنبه 3 شهريور 1395برچسب:ترازوی وزن کشی بیورر , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ترازو قطعه شمار جادور ساخت کشور تایوان دارای بدنه ی مقاوم در برابر ضربه و فشار بوده و قابلیت شمارش قطعات با دقت یک دهم گرم در ظرفیت ٥٠٠ گرم را دارد ، این دستگاه در گروه ترازوی گرمی قرار گرفته است ترازو جادور یکی از ترازوی دیجیتالی است که در گروه صنعتی فعالیت گسترده ای دارد و تمامی محصولات تولید توسط این کارخانه در این گروه قرار دارند و تمامی فعالت خود را صرف تولید ترازوی صنعتی با دقت های گوناگون نموده است و اکثر ترازو های جادور دارای قطعه شمار داخلی می باشد و امکان شمارش قطعات را همراه دارند .

 

 


نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: چهار شنبه 3 شهريور 1395برچسب:ترازوی صنعتی جادور , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ساخت آلمان است ، با طرحی زیبا بر روی صفحه توزین و استفاده از شیشه نشکن ساخته شده شده است ، این ترازو خانگی قادر است افراد تا وزن 150 کیلو گرم را با دقت 100 گرم توزین کند و ابعاد 30×30×1.7 سانتی متری و استفاده از باتری بای استفاده در منزل و جا به جا کردن مناسب می باشد.این ترازو به دکمه قابل روشن و خاموش شدن است البته از تکنولوژی خاموش و روشن شدن خودکار نیز بهره می برد ، شما به راحتی می توانید از این ترازو در زمان های مختلف و در مکان های مختلف استفاده کنید زیرا با باتری کار می کند و ابعاد مناسبی دارد که به راحتی قابل جا به جا شدن و قرار دادن در فضاهای مختلفی است.




مدل
ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر red poppy 150 کیلو گرم 100 گرم 30×30×1.7



 

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: شنبه 30 مرداد 1395برچسب:ترازو بیورر , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ساخت آلمان است ، این ترازو از جنس شیشه نشکن ساخته شده است و طراحی ای ساده ولی منحصر به فردی دارد ، دارای ظرفیت 150 کیلو گرم  برای استفاده های خانگی مناسب است و دارای ابعاد 35×30×1.8 سانتی متر است که با باتری کار می کند.


مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر gs37 150 کیلو گرم 100 گرم 35×30×1.8

 

 

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: شنبه 30 مرداد 1395برچسب:ترازو خانگی بیورر , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 ترازو وزن کشی بیورر محصولی معتبر از شرکت بیورر آلمان است ، در ساخت ترازو علاوه بر استفاده از تکنولوژی دیجیتال جهت توزین از سنسور تشخیص دما و همچنین پیش بینی هواشناسی بهره گرفته شده است ، قرار دادن ساعت و آلارم کاربری آن را راحت تر نموده است ، ترازو دارای ظرفیت 150 کیلوگرم و دقت 100 گرم است که دارای ابعاد 30 × 30 × 4 سانتی متر می باشد .ترازو خانگی بیورر ، یک دستگاه همه کاره است ، شرکت بیورر آلمان ترازو را به گونه ای طراحی کرده است که علاه بر توزین افراد دمای محیط را نیز نمایش دهد و همچنین دارای ساعت است ، قرار دادن ساعت زنگدار برای تنظیم زمان های توزین از قابلیت های این ترازو زیر پایی را برجسته نموده و در برنامه ریزی رژیم درمانی بسیار مناسب است ، طراحی شیک ترازوی وزن کشی علاوه بر وسیله ای جهت توزین به منزل نمای زیبایی می دهد .



مدل  ظرفیت توزین  دقت توزین ابعاد 
 ترازو بیورر gs80  150 کیلو گرم  100 گرم  30 × 30 سانتی متر


نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: چهار شنبه 20 مرداد 1395برچسب: ترازو وزن کشی بیورر , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ساخت کشور آلمان با رعایت استاندارد های پزشکی توزین مناسب جهت سنجش سلامت افراد می باشد ، ترازو سکا قابل استفاده در منازل ، مطب پزشکان و باشگاه ها می باشد ، نمایشگر ترازوی دیجیتال به صورت عقربه ای می باشد که از فاصله ی دور نیز قابل رویت می باشد

 

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: سه شنبه 5 مرداد 1395برچسب:ترازو کفی سکا,ترازوی دیجیتال,خرید ترازو,فروش ترازو, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ترازوی رطوبت سنج آدام از تولیدات کمپانی آدام است که در ظرفیت 50 گرم و دقت توزین 0/01 تولید می گردد از قابلیت های ویژه ی این ترازو امکان اتصال به کامپیوتر و نیز تعیین 1 تا 100 رنج رطوبت و نیز قابلیت تنظیم دما از 50 تا 160 درجه را دارا می باشد تولید این ترازو توسط کشور انگلیس صورت گرفته است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: سه شنبه 5 مرداد 1395برچسب:ترازوی رطوبت سنج آدام , ترازو,خرید ترازوی رطوبت سنج ,فروش ترازوی رطوبت سنج, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ترازو عقربه ای معرفی شده محصولی از سکا آلمان می باشد ، ترازو سکا 760 دارای کفی بسیار نرم در قسمت توزین بوده که با قرار گیری فرد نمایشگر عقربه ای بر روی شماره ی وزن نفر توقف می نماید و توزین صورت می پذیرد ، با تمام شدن توزین و خالی شدن قسمت سینی توزین عقربه های نمایشگر به صفر باز گشته و آماده ی توزین بعدی می گردد ، ترازوی سکا در رنگ های متنوع با سلیقه های گوناگون قابل انتخاب می باشد . ظرفیت توزینترازو 150 کیلو گرم با دقت 1 کیلو گرم می باشد که وزن در نمایشگر عقربه ای دستگاه قابل مشاهده است

 

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: سه شنبه 5 مرداد 1395برچسب:ترازو عقربه ای کقی سکا ,ترازوی سکا ,ترازو عقربه ای, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اگر بخواهیم در مورد انواع ترازوی نفرکش بگوییم انواع ترازوی نفرکش در دیجی اسکال شامل ترازوی عقربه ای ، ترازوی نفرکش دیجیتال و انواع مدل ها با قابلیت هایی فراتر از توزین قابل انتخاب و خرید می باشد ، ترازو دیجیتال نفرکش یا زیر پایی جهت توزین نفر در منازل و در سطحی بالا تر در استخر و باشگاه ها می باشد .
داشتن وزنی متعادل و تناسب اندام برای افراد در زندگی امروزی مهم است ، به همین دلیل افراد می خواهند از وزن خود و تغییرات آن آگاه شوند ، تا بتوانند به وزن مطلوب خود برسند و یا آن را حفظ کنند ، برای این هدف نیاز به ترازوهای نفرکش است ، این ترازو ها برای توزین وزن افراد ساخته شده است که غالبا ظرفیتی تا 200 کیلوگرم دارند ، دقت سنجش وزن این ترازوها نسبت به ترازوهای فروشگاهی کمتر است .
اینکه افراد بتوانند به طور مداوم از وزن خود آگاه شوند و بر روی افزایش و کاهش وزن خود نظارت کنند نیاز دارند که ترازوی نفرکش را در منزل خود داشته باشند ، به همین منظور ترازو زیر پایی در ابعاد کوچک و برای مصارف خانگی ساخته شده است .
ترازوهای نفرکش دارای دو نوع ترازو عقربه ای و دیجیتال است .
ترازو نفرکش عقربه ای برای نشان دادن وزن فرد از یک عقربه و یک صفحه که اعداد وزن بر روی آن نوشته شده است تشکیل می شود ، با قرار گیری فرد روی صفحه توزین ترازو ، عقربه روی هر عددی که بایستد آن عدد به عنوان وزن فرد محسوب می شود .
ترازو های عقربه ای دارای دقت بالایی در وزنکشی نیستند و معمولا دارای خطای 1 کیلوگرم می باشند .
 ترازو عقربه ای برخلاف ظاهری که دارند ، دقت توزین حساسی در برابر صدمات و ضربات دارند و جابه جایی بیش از حد افراد بر روی آن و یا ضربه خوردن های شدید باعث می شود ترازو دقت خود را از دست بدهد ، تعمیرترازو عقربه ای هم چندان فایده ای ندارد و نمی تواند دقت اولیه ترازو را برگرداند .

ترازو نفرکش دیجیتالی برای نشان دادن وزن افراد از صفحه دیجیتالی که روی ترازو تعبیه شده است استفاده می کنند ، ترازوهای نفرکش دیجیتالی دارای دقت بالاتری نسبت به ترازوهای عقربه ای هستند و غالبا خطای آن ها در حدود 100 گرم است ، این ترازوها بر خلاف ظاهر شیک و ظریفی که دارند ، دقت توزین مقاومت تری در برابر صدمات و ضربات دارند و دقت سنجش ترازو به راحتی کاهش نمی یابد .
ترازوی دیجیتالی دیگری که در گروه ترازو نفرکش دیجیتال قرار می گیرند ، ترازو دیجیتالی تشخیصی است ، این دستگاه علاوه بر سنجش وزن افراد ، میزان چربی ، آب ، اضافه وزن و کمبود وزن و حتی در برخی از مدل ها میزان کالری و پروتین بدن را هم میسنجد ، برخی از این ترازو ها دارای حافظه کاربرهای مختلف اند ، ترازو دیجیتالی تشخیصی در دو مدل خانگی و باشگاهی تولید می شود .
 

برای تماس با مشاوران ما وخرید با شماره تلفن های دیجی اسکال در زیر تماس حاصل فرمایید :
 خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123 و نمایندگی ها : 02133124701 - 02166919620 و  : 09123124701

 

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: سه شنبه 5 مرداد 1395برچسب:انواع ترازوی نفرکش,ترازو دیجیتال ,ترازوی نفرکش دیجیتال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , balancearticles.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com