جامع مقالات ترازو و باسکول

مقالات ترازو ،باسکول

برای خرید باسکول باید با انواع باسکول آشنا شوید بهترین راه مراجعه به دیجی اسکال می باشد انواع باسکول در سایت فروشگاهی دیجی اسکال عرضه می گردد تا مشتریان زمان خرید باسکول دیجیتال حق انتخاب داشته و باسکول دیجیتالی را خرید نمایند که با توجه به نوع استفاده از باسکول باشد ، باسکول در مدل های باسکول فروشگاهی ، باسکول صنعتی و غیره قابل انتخاب است .

انواع باسکول به اختصار :

باسکول فروشگاهی : این عبارت به باسکول زمینی اختصاص می یابد که در فروشگاه ها و مغازه ها مورد استفاده قرار میگیرد و دارای بدنه ای معمولی نسبت به مدل های صنعتی دارد ، باسکول فروشگاهی دارای دقت پایین و نهایتا در ظرفیت 500 کیلو گرم قابل انتخاب می باشد , بهترین باسکول فروشگاهی مختص به باسکول پند و باسکول محک می باشد که در گروه پیشنهاد ویژه ی دیجی اسکال قرار گرفته است .

باسکول صنعتی : دستگاهی که به باسکول صنعتی معرفی می گردد نسبت به فروشگاهی ها دارای بدنه ی مقاوم تر و محکم تر بوده و در برابر ضربه و فشار دارای مقاومت بالایی است و دارای ضربه ی گیر و داوم بالا در توزین های پی در پی در کارخانه ها دارد ، در این گروه باسکول نیز بهترین باسکول صنعتی مختص به محک و پند می باشد و مجددا در گروه پیشنهاد ویژه ی دیجی اسکال قرار گرفته است ، باسکول صنعتی باید با توجه به نوع استفاده از باسکول و محیط و مواد مورد توزین باسکول نیز توجه نمود تا انتخاب دستگاه انتخاب ایده الی باشد .

باسکول آویز : دستگاه آویز به توزین از زیر اختصاص دارد و به صورت توزین از فاصله ای بالاتر از زمین انجام می گیرد ، باسکول سقفی یا آویزی در ظرفیت های متفاوت تولید می گردد و دارای قلاب جهت آویز شدن از سقف و آویز شدن از جرثقیل مورد استفاده می گردد که به باسکول جرثقیل نیز معرفی می گردد ، باسکول آنی لود و باسکول پند در این گروه شناخته شده و مورد تایید می باشد .

باسکول جاده ای : گروه دیگری از باسکول زمینی وجود دارد که برای توزین بار ماشین های سنگین به کار می رود و ماشین ها برای توزین بار بر روی باسکول حرکت نموده و توسط باسکول جاده ای توزین می گردند و این باسکول در ظرفیت های باسکول 60 تنی ، باسکول 50 تنی ، باسکول 20 تنی بیشترین استفاده را دارند ، در گروه باسکول جاده ، باسکول پند برترین برند شناخته شده است و خرید باسکول باید پس از بازدید و براورد منطقه ی نصب باسکول صورت پذیرد .

دیجی اسکال مرکز فروش و خدمات پس از فروش باسکول دیجیتال بوده و برترین برند های موجود را ارائه می نماید دیجی اسکال با داشتن سابقه ی طولانی در زمینه فروش باسکول بهترین مشاور جهت خرید خواهد بود و متناسب با کار و استفاده باسکول دیجیتال را پیشنهاد نموده و برترین برند ها را اعلام می نماید .

جهت اطلاع از قیمت باسکول در مدل های متفاوت و امکان مقایسه ی دستگاه ها به قسمت محصولات مراجعه نمایید و با کلیک بر روی هر محصول قابلیت های باسکول را مطالعه نمایید .

 

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: چهار شنبه 3 دی 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جدید ترین محصول پند در سال اخیر می باشد ، در نمونه های ترازوی پند ، ترازوی بدون علمک محصولی کاملا جدید است که دارای علمک نمایشگر نمی باشد و نمایشگر به صورت دو طرفه در دو سمت ترازو قرار گرفته است .

تولید ترازوی بدون علمک توسط شرکت پند انتخاب صحیح بوده زیرا در نمونه های ترازوی دیجیتال پند ، ترازوی رومیزی بدون علمک وجود نداشت و با به کار آمدن این ترازو ، پند در اکثر مصارف نمونه ای قابل اجرا دارد ، و این خود موجب تولید گسترده و تامین نیاز کاربران در حد بسیار وسیع می گردد ، ترازوی براوو دارای ظرفیت 30 کیلو گرم می باشد و با دقت توزین 5 گرم علمیات توزین را به نتیجه می رساند ، بدنه بسیار مقاوم که در نمونه های ترازو بدون علمک ، مورد انتخاب قرار می گیرد ، اتصال به کامپیوتر و پرینتر جانبی در ترازوی پند امکان پذیر است ، این از نقاط قوت محسوب می شود که خریدار در زمان خرید ترازو به این نکته توجه می نماید .

ترازوی فروشگاهی معرفی شده دارای 14 ماه گارانتی بوده و digi scale به عنوان نماینده ی فروش ترازو و خدمات پس از فروش منسوب گردیده است .

دیجی اسکال نمایندگی ترازو و نمایندگی تعمیرات ترازوی پند می باشد که در صورت نیاز به تعمیر پس از خرید دستگاه می توانید با مشاورین ما تماس حاصل نمایید .

مشخصات کلی ترازوی پند مدل براوو عبارتند از:

ترازوی دیجیتال پند مدل براوو ، ترازوی پند به صورت بدون علمک است که نمایشگر ترازو بر روی بدنه قرار گرفته است و امکان محاسبه قیمت کالا را دارد ، سینی ترازوی پند در دو مدل تخت و لبه دار قابل انتخاب است .

 ویژگی های ترازوی پند مدل براوو شامل :
    محاسبه مجموع مقادیر وزن شده
    پارسنگ جهت محاسبه وزن
    باتری پشتیبان و شارژر داخلی
    نشان دهنده ی حالت باتری
    طلق گرد گیر جهت محافظت از ورود غبار به محفظه ی ترازو
    محاسبه مابقی پول مشتری
    ترازو فروشگاهی دارای 10 حافظه مستقیم کالا
    دارای استاندارد جهانی ce و oiml
    ابعاد کفه در ترازو پند معادل 23 × 30 سانتی متر
    امکان اتصال به کامپیوتر و پرینتر ( پورت rs 232  )
    ظرفیت 30 کیلو گرم با دقت 5 گرم
    دارای سه نمایشگر lcd با قابلیت تنظیم مقدار نور
    ترازوی پند رومیزی براوو با کارکرد بالا به صورت مداوم

نقد و بررسی

• طراحی

ظاهر ترازوی دیجیتال پند بدون علمک می باشد و نمایشگر دستگاه بر روی بدنه به صورت دو طرفه قرار گرفته است ، و بدنه ی دستگاه به صورت پلاستیک براق و به رنگ سفید می باشد و بر روی نمایشگر ترازو تلق قرار گرفته است و در صورت کدر شدن قابل تعویض می باشد .

• صفحه نمایش

نمایشگر ترازو کاملا واضح از led های قرمز تشکیل شده است که به led red 7 segment معروف می باشد .

• کیبرد

ترازوی دیجیتال پند دارای صفحه کلید می باشد که با فشردن دکمه ، عملیات را بر روی نمایشگر نشان می دهد ، صفحه کلید ترازو پند به صورت فشاری می باشد و حافظه ی ترازو در این قسمت وارد می گردد و قابل استفاده می باشد .

• حافظه

حافظه قسمتی از ترازو می باشد که اطلاعات در این قسمت ذخیره می گردد که در مدل ترازو بدون علمک براوو دارای 10 حافظه مستقیم ورود اطلاعات کالا می باشد .

• بوق

در زمان توزین با ترازو ، قرار دادن اضافه بار روی سینی با صدای هشدار به کاربر اعلام می گردد و این نوعی ایمنی می باشد که به لودسل آسیب نمی رسد ، از سویی نیز با وارد کردن اطلاعات از طریق کیبرد جهت اطلاع کاربر از ورود اطلاعات پس از فشردن کیبرد صدای بوق تایید ایجاد می گردد .

• ورودی و خروجی

ورود اطلاعات به ترازو از طریق کامپیوتر امکان پذیر نمی باشد در صورتی که امکان خروج اطلاعات امکان پذیر می باشد .

• باتری

در ترازو قسمتی دارای شارژر و باتری است که در صورت قطع برق این قسمت برق دستگاه را تامین می نماید .

• جمع بندی

ترازوی پند در گروه بهترین ترازو قرار گرفته است که امار فروش ترازو در سال های متمادی نشانگر کیفیت دستگاه می باشد و مدل بدون علمک پند نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای کیفیت با استاندارد جهانی می باشد .


نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: چهار شنبه 3 دی 1393برچسب:طلق گرد گیر ,ابعاد کفه ,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ترازوی بدون علمک رومیزی است که کم ترین جای ممکن را اشغال می نماید و با داشتن قیمت بسیار مناسب و امکان استفاده ی طولانی از ترازوی دیجیتال بدون ارتباط با برق از طریق باتری قلمی معمولی یک ترازوی کم مصرف با کیفیت شناخته شده است .

ترازوی دیجیتال پند تک علاوه بر توزین امکان محاسبه و شمارش قطعات را نیز دارد که با در نظر گرفتن قیمت ترازو قابلیت های ذکر شده ارزش بالاتری دارند ، با خرید ترازو ذکر شده علاوه بر سیستم توزین دیجیتال امکان شمارش سریع و آسان قطعات را نیز خریداری نموده اید .

ترازو در فروشگاه ها و کارخانه ها جهت بسته بندی انتخاب مناسبی است این در صورتی است که فروشگاه نیاز به صدور فاکتور یا ارتباط دادن ترازوی دیجیتال به کامپیوتر را نداشته باشد .

دیجی اسکال نمایندگی ترازو دستگاه را با 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می نماید ، جهت تعمیر ترازو یا اطلاع از قیمت ترازو دیجیتال با مشخصات یکسان در مدل های دیگر به قسمت محصولات مراجعه یا با مشاورین ما تماس حاصل نمایید .

مشخصات کلی ترازوی دیجیتال پند تک مدل PT206B عبارتند از:
ترازوی دیجیتال پند تک مدل pt206b قابل استفاده در کارخانه ها جهت بسته بندی یا فروشگاه ها می باشد ، ترازو دارای ابعاد مناسب با اشغال کمترین فضای ممکن یک انتخاب صحیح برای فروشگاه هایی با محدودیت فضا می باشد .
ویژگی های ترازوی دیجیتال پند تک مدل pt206b شامل :
    ترازو دارای نمایشگر دو طرفه بر روی بدنه
    تغذیه ی ترازو توسط برق و باتری
    باتری ترازو به صورت قلمی با سایز 88 سه عدد
    امکان کارکرد مداوم ترازو از طریق باتری به مدت 1/5 در صورت استفاده ی روزانه 8 ساعت
    امکان انتقال ترازوی دیجیتال از حالت کار به حالت آماده به کار جهت ذخیره ی بیشتر باتری
    کم مصرف ترین ترازوی فروشگاهی موجود در ایران
    دارای نمایشگر واضح با وضوح 1/30000
    امکان پارسنگ تا ظرفیت 15 کیلو گرم
    ارسال پیغام خطا در صورت اضافه بار
    امکان استفاده از ترازوی صنعتی در محیطی با دمای 0c ~ 40c
    سایز سینی توزین 230 × 330 میلیمتر
    امکان تعویض آسان باتری ، عدم تاثیر پذیری باتری با نوسانات برق ، نمایش دهنده ی ولتاژ
    ترازوی دیجیتال با امکان کارکرد به مدت 1 سال بدون استفاده از شارژ باتری
    کلید عملیاتی سریع با امکان ثبت سریع و استفاده ی آسان از ترازو
    وزن ترازو بسیار سبک با امکان جا به جایی آسان

مدل ترازوی دیجیتال ظرفیت دقت ابعاد سینی دستگاه
pt206b 30 کیلو گرم 5 گرم  330 × 230 میلیمتر

 

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: چهار شنبه 3 دی 1393برچسب:قیمت ترازو ,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ترازوی دیجیتال فروشگاهی است که با ثبت قیمت کالا امکان محاسبه مبلغ و از سویی نیز امکان محاسبه ی مابقی حساب مشتری را نیز دارد ، ترازوی فروشگاهی دارای قابلیت های ویژه ای است که قیمت ترازو را عادلانه می نماید زیرا این ترازو دارای امکان استفاده به مدت یکسال بدون ارتباط با برق را دارد از سویی نیز دارای 70 حافظه ی نام و قیمت کالا می باشد و دارای قطعه شمار صنعتی نیز است و علاوه بر توزین امکان شمارش قطعات را نیز دارد .
ظرفیت ترازوی دیجیتال 30 کیلو گرم با دقت 5 گرم است و یک ترازوی فروشگاهی مناسب با اشغال کمترین فضای ممکن است نمایشگر دستگاه به صورت دو طرفه در دو سمت ترازو دیجیتال قابل رویت می باشد و نمایشگر واضح lcd با زمینه ی روشن چراغی یک انتخاب مناسب برای فروشگاه ها می باشد .
دیجی اسکال ترازوی پند تک را که عضو گروه صنعتی ترازوی پند است را به مدت 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش ترازو را به مدت 10 سال تضمین می نماید ، دستگاه معرفی شده در مدل های دیگر نیز در حال تولید است که از قسمت محصولات می توان به اطلاعات و عکس دستگاه ها دسترسی یافت .
ویژگی های ترازوی پند مدل pt206f شامل :
    بدنه ی مقاوم و شکیل با امکان حمل آسان
    نمایشگر ترازوی دیجیتال lcd با زمینه ی روشن چراغی با وضوح بالا
    قسمت نمایشگر ترازو به صورت ضد آب امکان استفاده در محیط های مرطوب
    امکان استفاده از آسان از کلید کالا ها و امکان قرار گیری اسم یا عکس کالا ها در قسمت زیرین طلق کیبرد حافظه
    دارای 35 کلید مستقیم و با امکان ثبت 70 نام کالا
    کیبرد ترازو لمسی با امکان ثبت سریع و آسان
    ترازوی دیجیتال قابل استفاده در محیط های گرد و غبار یا مرطوب
    امکان استفاده از ترازوی فروشگاهی تنها با سه باتری قلمی
    امکان استفاده از ترازوی دیجیتال به مدت یک سال با باتری بدون نیاز به شارژ
    ترازوی قطعه شمار با امکان شمارش آسان قطعات
    توزین پی در پی
    ثبت تمام فروش های ترازو به صورت نامحدود
    امکان محاسبه ی مابقی پول مشتری پس از خرید کالا
    دارای آماده به کار جهت ذخیره بیشتر انرژی
    کم مصرفی ترین ترازوی فروشگاهی در ایران

مدل ترازوی دیجیتال ظرفیت دقت ابعاد ترازو
pt206f 30 کیلو گرم 5 گرم 320 × 330 میلیمتر


نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: چهار شنبه 3 دی 1393برچسب: نمایشگر ترازوی دیجیتال ,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در گروه ترازوی علمک دار قرار گرفته است که در تمامی فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، ترازوی دیجیتال پند تک با امکان استفاده از ترازو به مدت بسیار طولانی بدون برق مناسب برای فروشگاه هایی که امکان دسترسی به برق شهر را ندارند .
ترازوی پند تک عضو گروه صنعتی پند می باشد که دارای 30 کیلو گرم ظرفیت و دقت 5 گرم در توزین است ، بدنه ی ترازو از پلاستیک فشرده ی مقاوم تشکیل شده است که در صورت قرار گرفتن اضافه بر روی کفه ی ترازوی دیجیتال دارای مقاومت و تحمل اضافه بار می باشد ، ترازوی فروشگاهی معرفی شده دارای علمک نمایشگر بوده و با وضوح کاملا استاندارد اعداد را به نمایش در می آورد .
خرید ترازوی دیجیتال مدل پند تک یک انتخاب مناسب است زیرا قیمت ترازو بسیار مناسب بود و دارای استاندارد توزی و کیفیت بالا می باشد ، دیجی اسکال نمایندگی ترازوی تک دستگاه را به مدت 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش ترازو را به مدت 10 سال تضمین می نماید .
مشخصات کلی ترازوی پند تک مدل pt206-pf عبارتند از:
ترازوی پند تک مدل pt206-pf ترازوی دیجیتال کاملا مقاوم با دارا بودن استاندارد بین مللی oiml است ترازو دارای باتری و شارژر بسیار قوی می باشد که توان روشن نگه داشتن ترازو به مدت خیلی طولانی را دارد .
ویژگی های ترازوی پند تک مدل pt206-pf شامل :
    ترازوی دیجیتال دارای ظرفیت 30 کیلو گرم با دقت توزین 5 گرم
    ترازو همراه با استاندارد بین المللی
    اولین ترازوی دیجیتال با کمترین امکان مصرف انرژی برق
    امکان استفاده ی آسان
    امکان جا به جایی و حمل و نقل آسان
    مناسب جهت استفاده در فروشگاه ها و حتی بسته بندی کارخانه ها
    دارای کیبرد عملیاتی 35 کلید مستقیم
    امکان استفاده از ترازو در حالت باتری به مدت 1/5 سال به صورتی که روزانه 8 ساعت از ترازوی دیجیتال استفاده گردد .
    باتری ترازو از جنس باتری قلمی با سایز 88 به تعداد سه باتری
    حداقل وزن 100 گرم / وضوح نمایش 1/30000 / حداکثر پارسنگ 15 کیلو گرم
    بالاترین حفاظت در زمان اضافه بار
    ابعاد کفه ی توزین ترازوی دیجیتال 230 × 330 میلیمتر
    امکان استفاده از ترازوی پند تک در محیطی با دمای 0c ~ 40c
    ترازوی فروشگاهی دارای 12 ماه گارانتی
    7 حافظه ی ثبت کالا
    قسمت کیبرد ترازو با امکان قرار گیری لیبل کالا در قسمت زیرین طلق کیبرد
    دارای lcd نمایشگر جهت نمایش تک تک خرید های صورت گرفته
    امکان شمارش همزمان با توزین
    دارای قطعه شمار داخلی
    امکان محاسبه مابقی حساب مشتری
    دارای خاموشی موقت در صورت عدم استفاده از ترازو

مدل ترازوی فروشگاهی ظرفیت توزین دقت در توزین  ابعاد ترازو 
pand tec pt206-pf 30 کیلو گرم 5 گرم 23 × 33 سانتی متر

 

 

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: چهار شنبه 3 دی 1393برچسب:کیبرد ترازو,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دستگاه کاملا مقاوم در حد باسکول می باشد که کیفیت ترازو قابل قیاس با هیچ محصولی نمی باشد ، پند طراح و سازنده ی ترازو ضد آب و ضد زنگ 7000 با قابلیت شست و شو می باشد که در نمونه های صنعتی بهترین ترازوی دیجیتال شناخته شده است .

با به کار آمدن ترازوی استیل پند در سال 1390 نیاز خیل عظیمی از کاربرانی که با ترازوی صنعتی در ارتباط بوده و در انتظار دستگاهی با قابلیت ضد زنگ و مقاومت استثنایی بودند را بر طرف نموده و تامین کننده ی انتظارات آنان گردید ، امروزه در صنعت شیلات جهت توزین مواد با ظرفیت 70 کیلو گرم تنها از این دستگاه استفاده می گردد و سینی ترازو در برابر آب و محیط مرطوب خاصیت خود را تغییر نداده و مقاومت بدنه را از دست نمی دهد .

در صنایع شیمیایی به دلیل ارتباط مستقیم با مواد شیمیایی که آهن و پلاستیک را از بین می برند و حساسیت لودسل را به خط می اندازد و حال این که توزین این مواد و حفظ دقت ترازو بسیار حائز اهمیت است زیرا گاهی این مواد جهت ترکیب و تولید ماده ای جدید بوده و با ترکیب خطا دار مواد آزمایش ، تولید مواد جدید دچار اختلال می گردد .
در این صنعت نیاز به ترازوی استیل است که در برابر واکنش مواد شیمیایی مقاوم بوده و حساسیت توزین خود را از دست ندهد ، ترازوی پند پیشنهاد و مورد تایید digi scale بوده و علاوه بر گارانتی 14 ماه و 1 ماه گارانتی تعویض می باشد .

ترازوی پند در گروه ترازوی صنعتی قرار گرفته است ، جهت تعمیر ترازوی پند و استفاده از خدمات پس از فروش ترازوی دیجیتال با مشاورین ما در قسمت خدمات تماس بگیرید .
مشخصات کلی ترازوی صنعتی استیل پند مدل 7000 عبارتند از:
ترازو صنعتی استیل پند مدل 7000 ساخت ایران می باشد که به دلیل مقاومت بالا و بدنه ی بسیار مقاوم یکی از بهترین برند ها در گروه ترازوی صنعتی می باشد ، ترازوی پند دارای لودسل داخلی تمام استیل است که موجب می شود در محیط های مرطوب دچار زنگ زدگی نگردد .
ویژگی های ترازوی صنعتی استیل پند مدل 7000 شامل:
    ظرفیت ترازوی دیجیتال 70 کیلو گرم
    دقت تا ظرفیت 25 کیلو گرم 5 گرم و از وزن 25 تا 70 کیلو گرم دقت خطا 20 گرم
    تمام بدنه ی ترازو از جنس استیل ضد زنگ
    نمایشگر led واضح چراغی
    کلگی نمایشگر ترازو ضد آب و غیر قابل نفوذ مواد به داخل
    جنس لودسل داخلی تمام استیل و ضد آب و ضد رطوبت
    ترازو مناسب جهت استفاده در محیط های مرطوب و خیس
    امکان استفاده در صنایع شیلات و وزن کشی مواد شیمیایی
    قابل استفاده در مصارفی با استفاده ی مستقیم از آب
    اتصال ترازو به کامپیوتر و پرینتر جانبی
    ارتقاء نرم افزاری ترازو به اتصال با رله ی قطعه کن در صورت درخواست
    ترازوی پند دارای باتری داخلی بوده که در زمان قطع برق به صورت اتوماتیک باتری فعال می گردد
    پارسنگ دستی توسط کیبرد ترازو
    مقاومت بالای بدنه ی ترازو صنعتی در برابر ضربه و فشار
    انتخاب دقت وزن کشی در دستگاه
    بدنه ی ترازوی دیجیتال و سینی قابل شست و شو
    اندیکاتو ترازوی صنعتی پند استی می باشد .


نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: چهار شنبه 3 دی 1393برچسب:کیفیت ترازو ,ظرفیت ترازوی دیجیتال ,جنس لودسل,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 ترازوی صنعتی قطعه شمار می باشد که علاوه بر وزن کشی کالا ها عمل شمارش تعداد اقلام و قطعات را بر عهده دارد ، از ترازو در کارخانه ها جهت تنظیم وزن کشی اتوماتیک به همراه رله ی قطع کن برای وزن تعیین شده نیز استفاده می نمایند .

ترازو در صنعت بسته بندی و حتی در آزمایشگاه ها جهت وزن کشی مواد شیمیایی قابل استفاده می باشد از سویی نیز در صنعت شیلات جهت توزین موادی که ارتباط مستقیم با آب داشته یا کاملا مرطوب هستند مناسب می باشد ، با توجه به استیل بوده ترازوی پند تماس با آب به دستگاه ضربه وارد نکرده و تخریب نمی گردد .

digi scale ترازوی پند مدل 3000 را با عنوان ترازوی صنعتی با کاربری فوق العاده معرفی می نماید که حفظ دقت در توزین و کیفیت بدنه از ویژگی های برجسته دستگاه می باشد ، گارانتی این محصول توسط دیجی اسکال به مدت 14 ماه صادر می گردد ، از طرفی به دلیل امکانات ویژه ی ترازوی دیجی اسکال یک ماه وارانتی را بر روی پک به عنوان اشانتیون قرار داده است

جهت تعمیر ترازو  استفاده از خدمات ترازو می توانید با مشاورین ما در قسمت خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید .
ویژگی های ترازوی استیل پند مدل 3000 شامل :
* بدنه ی تمام استیل ضد زنگ
* لودسل ترازوی پند از جنس استیل ضد زنگ
* ظرفیت ترازو 30 کیلو گرم با رعایت دقت 1 گرم
* اتصال ترازو به کامپیوتر
* اتصال ترازوی پند به چاپگر جانبی
* نمایشگر led جهت نمایش اقلام توزین شده
* ترازوی قطعه شمار جهت شمارش تعداد قطعات یا اجناس با وزن یکسان
* دارای باتری و شارژر داخلی
* امکان اتصال ترازو به رله ی قطع کن - جهت توزین تا وزن معین در صورت درخواست
* نمایشگر ترازو صنعتی دو طرفه جهت دید مشتری و کاربر
* وزن کشی دقیق کالا و قطعات
* سرعت قابل توجه در ثابت شده وزن در ترازو
* امکان جمع چندین کالا و قطعات توزین و شمارش شده به صورت پی در پی
وضعیت : موجود
کشور سازنده : ایران
نوع تحویل : ارسال به تمام نقاط کشور در اسرع وقت
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم - 5 گرم
نوع کاربری : ترازوی صنعتی
چاپگر: ندارد
نوع نمایش : LED
ساختار ظاهری : علمک دار
شارژر : دارد
جنس بدنه : استیل ضد زنگ
نوع سینی : تخت
برند :پند
مدل :PX PUT 3000 - 30 KG
اتصالات شبکه :در صورت درخواست
ابعاد : 40 × 40 سانتی متر
جنس سینی : استیل
تعداد لودسل : تک لودسل
برند لودسل : ZEMIC
گارانتی محصول : 14 ماه

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: چهار شنبه 3 دی 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ترازوی صنعتی می باشد که در برابر ضربه و فشار بسیار قوی عمل نموده و مناسب برای محیط های صنعتی می باشد ، در کارخانه ها در امور بسته بندی یا قسمت ترخیص جنس در انبار نیاز به ترازوی دیجیتالی هست که در برابر ضربه و فشار مقاوم می باشد زیرا در این محیط ها معمولا کارگران اجناس یا قطعات را پرت کرده و به ترازو ضربه وارد می نمایند و در صورت مقاوم نبودن ترازو به سادگی آسیب می بیند ، این خود متحمل هزینه می باشد که در انتها کاربر به نتیجه خواهد رسید که بدنه ی ترازو مقاوم باشد و استفاده از ترازوی صنعتی به صرفه تر می باشد .
ترازوی صنعتی سالهای زیادی است که در گروه ترازوی پند می باشد و تولید این ترازو می توان گفت اولین ترازوی صنعتی مقاوم با قابلیت اتصال به کامپیوتر می باشد که موجب انتقال آسان اطلاعات می گردد ، از سویی نیز قابلیت شمارش قطعات ( ترازو قطعه شمار ) که موجب شمارش سریع و دقیق قطعات می گردد را می توان به ویژگی های برجسته ی این دستگاه اضافه نمود
تعمیر ترازو قسمتی از خرید است ، کاربران پس از خرید ترازو نگران خدمات ترازو پس از فروش نیز هستند ، دیجی اسکال با ایجاد مرکزی مطمئن جهت انجام خدمات پس از فروش می باشد .
مشخصات کلی ترازوی صنعتی پند مدل 7000 عبارتند از:
ترازوی صنعتی پند مدل 7000 ساخت ایران است که با رعایت استاندارد های ملی یکی از بهترین ترازوی دیجیتال در گروه ترازوی صنعتی می باشد ، استفاده از ترازوی پند به سادگی می باشد که با دفترچه راهنمای استفاده ای که در پک خرید وجود دارد این کار بسیار ساده خواهد شد .
ویژگی های ترازوی صنعتی پند مدل 7000 شامل :
    توزین با دقت و حساسیت مناسب بر حسب ظرفیت ترازوی صنعتی
    برق و باتری دو منبع تغذیه در ترازوی پند محاسبه می شوند
    بدنه ی از جنس فلز بسیار مقاوم می باشد که در برابر ضربه واکنش کمتری دارد
    اتصال ترازو صنعتی به کامپیوتر امکان پذیر می باشد
    سرعت در ثابت شدن وزن
    محاسبه مجموع مقادیر وزن شده در ترازوی دیجیتال
    پارسنگ الکترونیکی
    کلید on / off اصلی و کیبردی
    قابلیت های نرم افزاری در صورت درخواست
    ترازو با قابلیت شمارش قطعات به مفهوم ترازو قطعه شمار
    ظرفیت توزین ترازوی دیجیتال 50 کیلو گرم با دقت 10 گرم

 

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: چهار شنبه 3 دی 1393برچسب:استانداردهای ملی ,مقاومت ترازو,خدمات ترازو,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ترازوی فوق با عنوان ترازوی صنعتی سالهاست که در ادارات پست مورد تایید قرار گرفته است و بهترین دستگاه در اداره پست شناخته شده است ، ترازو مجهز به سیستم قطعه شمار داخلی می باشد و اطلاعات ذخیره شده در ترازوی پند قابل انتقال به کامپیوتر می باشد .
استاندارد جهانی در ترازوی قطعه شمار پند به صورت کامل رعایت گردیده است که نسبت به ترازو های صنعتی از کیفیت بالاتری برخوردار است و عمر ترازو به مدت 15 سال تخمین زده شده و دیجی اسکال این محصول را برای استفاده در مراکز پست مناسب دیده است .

تحقیقات انجام شده نشان می دهد که ترازوی صنعتی در کارخانه ها برای بسته بندی و در فروشگاه ابزار و یراق جهت شمارش قطعات مورد استفاده است ، آمار فروش ترازو در اصناف صنعتی نمایانگر کیفیت و کاربری فوق العاده ی ترازو می باشد .

digi scale ، ترازوی پند را به مدت 14 ماه گارانتی نموده و از کیفیت کاری همچنین کاربری بالای دستگاه را تایید می نماید

برای استفاده از خدمات پس از فروش ترازوی پند و تعمیر ترازو پس از خرید با مشاورین مجرب به در زمینه تعمیرات ترازو تماس بگیرید .

نکته : ترازوی دیجیتالی پند در صورت نیاز به تعمیر در مدت گارانتی برای فعال ماندن خدمات ترازو به نمایندگی ترازو بسپارید .
ویژگی های ترازوی پستی پند مدل 3000 شامل :
* قطعه شمار داخلیترازو همزمان با شمارش
* برق و باتری به همراه شارژر
* بدنه ی ترازو از پلاستیک فشرده نشکن
* توزین کاملا دقیق
* وزن کشی ترازو با سرعت بالا
* سرعت بالا در ثابت شدن وزن
* ترازو با پارسنگ دستی با فشردن یک دکمه
* قابلیت اتصال ترازوی صنعتی به کامپیوتر
* لودسل ترازو حساس و دقیق
* امکان اتصال ترازوی پند و افزایش برنامه های نرم افزاری
* محاسبه ی مقادیر اجناس و قطعات توزین شده
* امکان اتصال ترازو به رله ی قطع کن
* نمایشگر دو طرفه ترازو ، جهت نمایش برای کاربر و مشتری

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: چهار شنبه 3 دی 1393برچسب:لودسل ترازو,تعمیر ترازو,ترازو قطعه شمار , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ترازوی فوق در گروه ترازوی فروشگاهی قرار گرفته که ساخت و تولید ایران با گارانتی 14 ماه می باشد ، استفاده از ترازوی پند ساده بوده و با دفترچه راهنمای ترازو برای افرادی که اطلاعات بالایی در رابطه با ترازو ندارند قابل استفاده است .

ترازوی فروشگاهی قابل انتخاب در دو مدل سینی تخت و لبه دار می باشد که در صورت معمول سینی لبه دار انتخاب مشتریان می باشد ، دقت ترازو به صورت پیش فرض 5 گرم می باشد و در صورت نیاز می توان ترازوی پند را با دقت 1 گرم تنظیم نمود و در زمان وزن کشی حساسیت توزین به حداقل خطا برسد .

روش تنظیم ترازوی دیجیتال پند برای دقت 1 گرم می توان دستگاه را خاموش نمود و با فشردن دکمه ی 1 و نگه داشتن دکمه و همزمان روشن نمودن ترازو ، با شنیدن صدای بوق ، دکمه را رها نموده و دستگاه به حالت حساسیت 1 گرم تغییر می یابد .

پس از خرید ترازو در نظر داشته باشید که با بروز مشکل در ترازو می توانید از خدمات ترازو در مرکز دیجی اسکال استفاده نمایید .
ویژگی های ترازوی پند 30 کیلویی مدل 6000 شامل:
* دقت بالا در توزین ترازو و محاسبه همزمان قیمت کالا
* توزین پشت سر هم به صورت پی در پی
* جمع چندین کالا
* ثبت و نگه داری اقلام در حافظه ی فروش ترازو پند
* کلید on / off اصلی و بر روی کیبرد ترازوی دیجیتال
* اتصال صندوق به ترازو به صورت کارکرد با کیبرد دستگاه
* 56 قلم کالا و 1000 حافظه ی غیر مستقیم به صورت صفحه بندی
* بدنه ی پلاستیکی از جنس abs
* پارسنگ الکترونیکی بر روی کیبرد ترازوی فروشگاهی
* محاسبه عددی مجموع فروش روزانه توسط ترازوی دیجیتال
* ماشین حسابترازوبه صورت عددی جمع ، تفریق ، منها
نقد و بررسی

• طراحی

ظاهر بدنه ی ترازو از پلاستیک فشرده می باشد ، abs بهترین نوع پلاستیک فشرده می باشد که در برابر ضربه و فشار مقاوم می باشد و در برابر تابش مستقیم نور تغییر رنگ کمتری خواهد داشت ، صفحه نمایشگر ترازو پوشیده از تلق می باشد که در صورت درخواست مشتری پس از مدتی قابل تعویض می باشد .

• نمایشگر

نمایشگر ترازو از جنس led می باشد که در محیط های کم نور با قابلیت تنظیم نور موجب دید بهتر led ها می گردد .

• کیبرد

بر روی بدنه ی ترازو قسمتی وجود دارد که به کیبرد معروف می باشد از این قسمت اطلاعات ثبت و تغییر انجام می گیرد ، دکمه های ترازو پند مدل 6000 فشاری و نرم می باشد که اکثر کاربرانی که با این ترازو کار می کنند از ویژگی های برجسته دستگاه کیبرد نرم و فشاری آن را نام می برند .

• حافظه

حافظه داخلی ترازوی پند شامل 52 قلم حافظه ی مستقیم و 1000 قلم حافظه ی غیر مستقیم می باشد .

• بوق تایید

در زمان کارکرد با کیبرد ترازو با فشردن دکمه صدایی به مفهوم تایید عمل کیبرد صادر می شود که به بوق تایید معروف می باشد .

• ورودی و خروجی

در ترازوی پند مدل 6000 امکان انتقال یا دریافت اطلاعات وجود ندارد .

• باتری

باتری و شارژر هر دو به همراه هم در ترازو قرار گرفته و به صورت همزمان قادر به کار می باشند و باتری داخلی این دستگاه به مدت 4 تا 8 ساعت به صورت متغییر قادر به انجام عملیات می باشد .

• جمع بندی

به طور کلی ترازوی پند مدل 6000 ، ترازوی فروشگاهی با کارکرد بالا می باشد که عمر طولانی داشته و کاربرانی که با این دستگاه کار کرده اند به طور کاملا راضی از قابلیت های ترازو صحبت می کنند از ویژگی های به خصوص ترازو ماشین حساب داخلی می باشد که در مدل های دیگر ترازو وجود ندارد .


نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: چهار شنبه 3 دی 1393برچسب:دفترچه راهنمای ترازو,حافظه ترازو, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , balancearticles.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com