جامع مقالات ترازو و باسکول

مقالات ترازو ،باسکول

مدل : EES-100
ظرفیت باسکول: 100 کیلوگرم
دقت : 50 گرم
ابعاد : 57*5/44  سانتی متر
منبع تغذیه : برق
باطری قابل شارژ
نشانگر : بنا به درخواست مشتری
انتخابها : صفحه استیل، چرخ

 

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: پنج شنبه 25 خرداد 1396برچسب:باسکول اتحاد , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در گروه ترازو آزمایشگاهی - صنعتی قرار گرفته است ، طریقه تنظیمات ترازو دیجیتال توسط راهنمای زیر صورت می گیرد ، قرار دادن ترازو در محلی بدون لرزش و ثابت به عمر طولانی ترازو دیجیتال کمک نموده است و از توزین اشتباه ترازوی آزمایشگاهی جلوگیری می نماید

مشخصه های فنی و عملکردهای اصلی ترازو :

  • ظرفیت : 5 کیلوگرم ، 3 کیلوگرم ، 300 گرم
  • دقت : 1،0 گرم  1،0 گرم – 01،0 گرم
  • دارای پارسنگ الکترونیکی جهت توزین و وزن کشی و وزن کشی خالص ( بدون احتساب وزن ظرف ) با استفاده از دکمه TARE
  • قابل استفاده با برق و باطری
  • دارای واحد های وزن کشی : g-ct-lb-oz-dr-GN-ozt-dwt-MM-tl.j-tl.T- tl.H-t
  • اندازه کفه ترازو دیجیتال: 5،13*5 و 13 سانتی متری
  • دارای چراغ صفحه نمایش
  • قابل استفاده با 6 عدد باطری قلمی

کلیدهای عملکردی :

  • UNIT : برای تغییرواحد وزنی
  • ON/OFF : دکمه خاموش و روشن کردن ترازو
  • TARE: برای وزن کشی خالص ( وزن کشی بدون احتساب وزن ظرف)
  • PCS : بری عملکرد شمارشی

نحوه استفاده از ترازوی دیجیتال :

ترازو را درجایی صاف و هموارو بدور از هر گونه لرزش ، جریان باد قراردهید.

سپس دکمه ON/OFF را فشار دهید تا ترازو روشن شود چند ثانیه صبر کنید تا صفحه نمایش به صورت 0،0 نشان داده شود اگر صفحه نمایش به صورت عدد مثبت یا منفی نشان داده شد با استفاده از دکمه TARE آن را به صورت 0،0 در آورید ، سپس ترازو آماده است و می توانید وزن کشی کنید .

نحوه عملکرد ترازو آزمایشگاهی وزن خالص بدون احتساب وزن ظرف :

ترازو را روشن کنید تا عدد 0 نشان داده شود سپس ظرف مورد نظر را روی کفه ترازوی دیجیتال قرار دهید و دکمهTARE را فشاردهید تا عدد 0 نمایش داده شود کالای مورد نظررا داخل ظرف قراردهید تا وزن آن بدون محاسبه ظرف نشان داده شود .

نحوه عملکرد شمارشی ( قرار دادن ترازو در حالت ترازوی قطعه شمار ) :

ترازو را روشن کنید تا عدد 0،0 درصفحه نمایش داده شود کالای شمارش شده را روی کفه ترازوقراردهید سپس دکمه PCSرا فشار دهید در صفحه نمایش اعداد 10 ، 20 ، 40 ، 30 ، 50 ، 60 ، 70 ، 80 ، 90 ، 100 را با استفاده از دکمه PCS انتخاب کنید برای تایید دکمه 0N/OFF را یک بار فشار دهید سپس کالای مورد نظر برای شمارش را روی کفه ترازو قرار دهید تا شمارس صورت گیرد ، برای برگشتن ازحالت شمارشی به وزن کشی دکمه PCS را فشاردهید تا ترازووارد مرحله وزن کشی شود .

هشدارها و راه حل ها :

لطفا قبل از استفاده از ترازو در صورت تغییر مکان که دمای مکان اولیه با دمای مکان فعلی تفاوت داشته باشد ، ترازوی دیجیتال را به مدت 15 دقیقه در محیطی که می خواهید از ترازو استفاده کنید قرار دهید تا با محیط سازگار شود و وزن کشی دقیق صورت گیرد .

برای وزن کشی دقیق لطفا شی مورد نظر برای وزن کشی را در وسط کفه ترازو قرار دهید و دقت کنید سطح شی مورد نظر برای وزن کشی بزرگتر از سطح کفه ترازو نباشد .

در هنگام استفاده از ترازو می توانید واحد وزن کشی مورد نظر را با استفاده از دکمه unit انتخاب کنید اگر می خواهید از واحد گرم استفاده کنید دکمه unit را فشار دهید تا صفحه نمایش در قسمت پایین سمت راست واحد g گرم است را نمایش دهد و اگر می خواهید واحد پوند را انتخاب کنید واحد را lb انتخاب کنید به همین صورت می توانید واحد مورد نظررا انتخاب کنید .

اگر ترازو روشن نشد مطمئن شوید باطری شما سالم است و جهت مثبت و منفی باطری را درست قرارداده اید وفیش آداپتور به ترازووصل نشده باشد ، اگربا برق کار می کند مطمئن شوید آداپتور شما سالم است و سپس سوکت ترازو را چک کنید که درجای خود قرارداشته باشد ، هنگام استفاده ازبرق به طوراتوماتیک جریان باطری قطع می شود برای استفاده از باطری لطفا فیش آداپتور را از سوکت ترازوی دیجیتال خارج کنید تا جریان باطری برقرار شود .

  • ترازو را دور از گردوغبار و هر گونه آلودگی قرار دهید .
  • ترازو را بدور از تماس با آب و مایعات قرار دهید .
  • هنگام تمیز کردن ترازودیجیتال از دستمال مرطوب استفاده کنید .
  • از دستکاری خود سرانه و تعمیرتوسط افراد غیر متخصص خودداری شود .
  • از هر گونه ضربه به ترازو جدا " خودداری کنید .
  • اگر ترازو به درستی وزن کشی نکرد دراین صورت ترازونیازبه کالیبره دارد .

روش کالیبره ی ترازو دیجیتال :

ترازوی دیجیتال را روشن کنید تا عدد 0،0 در صفحه نمایش نشان داده شود سپس دکمه unit  را فشار دهید و چند ثانیه صبر کنید تا عبارت load و سپس عدد مورد نظر برایکالیبره به صورت چشمک زن نشان داده می شود که مطابق با عدد نشان داده شده در صفحه نمایش وزنه استاندارد روی کفه ترازو قرار دهید و کمی صبر کنید عدد تصادفی و سپس وزن گذاشته شده روی کفه ترازو به صورت ثابت نشان داده شود ، ترازو دیجیتال را خاموش کنید و وزنه ها را بردارید و مجددا ترازو را روشن کنید ، حال ترازو آماده وزن کشی است .

شماره تماس : 66919619-021

 


نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 خرداد 1396برچسب:دفترچه راهنما , دفترچه راهنمای ترازو,دفترچه راهنمای ترازو دیجیتال , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دستگاه جهت توزین مواد حجیم و بزرگ بوده که توزین آنها توسط باسکول زمینی غیر ممکن می باشد ، از باسکول آویز جرثقیلی بیشتر در ساختمان سازی و کارخانه های تولیدی استفاده می گردد که در زمان ساخت و تولید مواد اولیه را توسط باسکول آویزی توزین می نمایند

مشخصات کلی :
ظرفیت : 3 تن
دقت در توزین : 1 کیلو گرم
نوع کاربری : باسکول صنعتی

گارانتی : 12 ماه

نویسنده: مینا نیکنام ׀ تاریخ: شنبه 6 خرداد 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , balancearticles.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com